Szavazás

2011.07.13. 19:27

Hello mindenkinek!

 

Egy hatalmas kérdésem lenne felétek. Bár lehet hogy ezek után mindenki meg fog utálni, és tolvajnak, meg egyéb bűnözőnek fognak ki állítani, de én azért tennék egy próbát.

Olvastam hogy Pisti barátom írni fog egy cikket a fanyüvőről a Hihetetlen című magazinba, és én is el gondolkodtam valamin. Megkérdeztem erről őt is, hogy mit szólna hozzá, és végül is ő is benne lenne a dologban, viszont ahhoz hogy bármi meg valósuljon, a TI véleményetekre lennénk elsősorban kíváncsiak.

Mit szólnátok hozzá, ha a Hihetetlen magazinhoz hasonlóan, mi is indítanánk egy saját paranormális jelenségekkel foglalkozó nyomtatott magazint? természetesen a blog továbbra is aktív maradna, illetve ha TI is úgy gondoljátok, hogy egy másik, hasonló típusú magazint is szívesen látnátok, akkor nagy valószínűséggel a blog is át költözne egy másik, nagyobb tárhelyre, új designal, külön fórummal, leveles ládával, szavazásokkal, illetve videó interjúkkal, és még több képpel, amiket elemeznénk is. Természetesen a magazinban is rengeteg minden lenne. Úgynevezett "ti küldtétek" rovattól kezdve, interjúkkal, kép elemzésekkel, illetve minden hónapban ajándék DVD-vel, amin vagy valamilyen, egész estés szörnyes film lenne, vagy pedig különböző videókat elemezne a szerkesztőség, amik mondjuk különböző videómegosztó oldalakon láthatók, illetve alkalmanként 1-2 interjút is kapnátok, különböző magyar tudósokról, akikkel el beszélgetnénk a para jelenségekről.

Lenne itt még valami. Egy szavazást is szeretnék útjára bocsájtani, hogy szerintetek a magazin egyrészt be induljon-e, és ha igen, milyen tartalommal töltsük meg az újságot? Nyilván ha csak kihaltnak vélt állatokról írnánk, akkor elég hamar ki fulladna az egész project, ezért mi úgy gondoltuk, hogy az állatok mellett, különböző para jelenségekről is írnánk. Szent grál, Frigyláda, vérző és könnyező szobrok, szellemek, földönkívüliek, és még tonnaszámra sorolhatnám azt a rengeteg jelenséget amiket az elmúlt év milliók alatt az emberi elme ki találhatott.

De természetesen ezt nem mi döntjük el, hanem TI, az olvasók, és ha azt szeretnétek hogy csak állatokkal, és egyéb lényekkel foglalkozzunk az újságban, természetesen akkor ez fog történni, ezért is kérek mindenkit hogy szavazzatok minél többen, mert ezt a magazint nem magunknak, hanem nektek csinálnánk, akik ugyanúgy szeretik ezeket a paranormális jelenségeket, mint mi, és akik ugyanúgy szeretnék tudni az igazságot ami odaát van.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr143064023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mormoth 2011.07.13. 20:00:35

Nagyon bejön az ötlet! A kriptidek mellett szerintem még írhatnátok a földönkívüliekről, ők is kedvelt témám. Valamint szerintem "állati történelmet" is belecsempészhetnétek, gondolok itt az erszényesfarkas, vagy a dodó történetére, amiket az ember írtott ki viszont máig valami rejtély övezi létüket. Emellett a sima zoológiai témájú cikkeket is kedvelem, valamint az olyanokat amelyekben kihalt állatok viselkedéseit vitatják, s elméleteket sorakoztatnak fel velük kapcsolatban. Nekem ez a szellemes dolog stigmák, vérző szobrok kicsit sok és nem is annyira kedvelem a témát. De ez csak az én véleményem. Mindenesetre én nem ítéllek el, sok szerencsét a további megvalósításhoz!

mormoth 2011.07.13. 20:51:13

Nos én a kriptidek mellett még a felvetett témák közül olvasnék földönkívüliekről, mindig is foglalkoztatott ez a téma. Ezen kívül rejtélyes állati történeteket, mint például a történelmi időkben kihalt állatoké, mint az erszényesfarkas, akinek kipusztulása ellenére még ma is lelkes kutatócsoportok erednek a nyomába. A prehisztorikus állatok életmódjáról felállított elméletek is foglalkoztatnak, mint például a dromornis, a terrormadár, avagy a T.Rex esetében, amikor nem tudjuk eldönteni dögevő vagy ragadozó volt, nem ismerjük a sebességét stb. Emellett a "száraz" zoológiai témájú cikkek is a listámon vannak. A szellemek, stigmák, síró és vérző szobrok, azok nekem nem jönnek be. Kiráz a hideg az ilyen vallási meg túlvilági dolgoktól, de persze ha nektek kedvetek van ilyenről írni, vagy mások is ezt olvasnák akkor nem zavar. Mindenek végett én nem ítéllek el. Ez egy remek lehetőség egy "újságírónak" a publikálásra. Sok szerencsét a megvalósításhoz! ;)

mormoth 2011.07.13. 20:52:06

Bocs, hogy 2x küldtem el, de a második szöveg jobb lett szerintem, inkább leírja mit olvasnék!

Metal_Castiel 2011.07.13. 23:09:43

Én is támogatom az ötletet, de most nem fejtem ki bővebben :D

amanojaku 2011.07.14. 10:48:51

támogatom, és szerintem nem kell bele ilyen vérző szobrok, szellemek, stb. a földönkívüliek jó ötlet, és a kihalt állatos téma is tetszik. esetleg lehet benn kriptid film klub ajánló is.

Vladyslav Stanislav 2011.07.14. 21:40:32

Én járatos vagyok a könyv és újság kiadásos témában ezért van rálátásom a dolgokra. Maga az ötlet nagyon jó, bár a DVdt eltekintve ugynaz mint a mi a Hihetetlenben van, bár ott kevesebb a kriptozoológiai téma.
Egy ilyen újság beindítása rengeteg pénzbe kerül, csak pár dolgot mondok ami kell: nyomdai költségek, szeezni kell egy olyan programot amivel jól megoldható és könnyen megcsinálható őjságot tudtok kiadni, az újságban szereplő képek ha nem saját tulajdon megkell venni, mert a képek amiket neten találtok nem szabad felhasználásuak. A DVDknél szintén megkell venni a filmjogait a magyar forgalmazóktól ami megint nem 10 ezer lesz, a DVd kiadásáért is fizetni kell. A videóknál szintén ez a helyzet a készítőktől engedélyt kell kérni a bemutatásra stb. Nagy fába vágtátok a fejszéteket és nagyon nagy kezdőtőke kell hozzá. De ha mindez elhárul én segítek, zoológiában jobban járatos vagyok, azon belül is a paleontológiában. Ilyen témájú cikkeket tudok majd írni ha igény lenne rá. Na most ne hordjatok le, nem pesszimista vagyok hanem realista.

mormoth 2011.07.14. 21:56:00

Ha valamiből kell kép és netről nem tudtok képet szedni, mert ugye meg kell venni, akkor én szívesen csinálok illusztrációkat, ha elmondjátok miről kell!

Spirit_Hunter 2011.07.15. 10:21:26

Szerintem is jó ötlet lenne egy ilyen magazin.
Témailag pedig mehetne bele minden , mivel elég gyorsan elfogyna az anyag ha csak egy témakörre koncentrálnánk.

Viszont az anyagi része tényleg húzósabb lenne. Esetleg ha újság helyett egy nagyobb tárhelyen lenne megvalósítva a dolog? Mondjuk a filmek letölthető linkjével egybekötve amit csak bizonyos felhasználók érhetnek el.. De csak egy ötlet volt. :)

mormoth 2011.07.15. 12:40:39

Amúgy ha nincs pénz DVD-re akkor adjatok mellé plüs nagylábakat :P

kri1219 2011.07.15. 22:33:19

Jó 5let szerintem, de tényleg nagyon sok pénz kell hozzá, és ha nincs nyomdás ismerős akkor nem nagyon fog menni. Netes újság olcsóbban kihoz6ó lenne, vagy ha esetleg írnál a Hihetetlen Magazinnak, hogy minden hónapban 1-2 cikkel saját rovatod lehessen benne.

Tdomi 2011.07.18. 10:27:19

szerintem a blogköltözés jó ötlet, de vajon a fizetős magazint, vagy az ingyenes blogot fogják megnézni az olvasók szerintetek ?, és szerintem senki se akarja hogy a bloggal történnyen pénzügyi változás. a témakör nagyobbítása szintén érdekes felvetés például az őslénytan és a k.z. nagyon közel áll egymáshoz. az ürlényes sztorikkal az a gond hogy a fele hazukság, vagy valami idióta hiszi az álmáról azt hogy elrabolták, de ha ki is alakult egy a Földinél értelmesebb életforma, akkor az már sejtszinten külömbözne tőlünk, mivel nem valami nagy az esélye annak hogy a végtelen génkódból pont az emberéhez hasonlót sorsoljon ki a "gép". a szellemek meg már az eredeti blogtól nagyon távol állnak, és azt én sem szeretném

tatai-szűcs viktor 2011.08.14. 21:03:16

szerintem nagyon jó ötlet mident tudok a természetfelettiről
süti beállítások módosítása