Fanyüvő, újra beindult?

2011.11.30. 18:03

 Szóval ehhez a leírt lényhez hasonlóval kétszer találkoztam. 

Először kb. 5 évvel ezelőtt mikor a bátyámmal,barátommal  és az ő bátyával bementünk az utca  mellet lévő kis erdőbe.
Egyszer csak egy üvöltést hallottunk nem tudtuk milyen állat lehet, úgy hangzott mintha azt mondta volna ü-ő. Akkor 9 éves voltam és betojtunk szóval hazafutottunk.
Másodszor pedig idén találkoztam vele, éppen hazafelé tartottunk anyámmal kocsival este és az úton valami sötét nagyon magas alak futott át. Azt hittem valami árnyék lehetett de ekkor anyám azt kérdezte hogy láttam e én is. Az első Iszkaszentgyörgyön történt a második Kincsesbánya és Iszkaszentgyörgy határában kb. 3 km-re egymástól.
 
A két település Fejér megyében található, ami azt jelenti, hogy kijebb tolhatjuk a Fanyüvő elterjedtségének a határát. Valamint hasonló lényről érkezett beszámoló az Ausztriai határ környékéről is. A beszámolót itt lehet elolvasni.
 
Én kőszegen lakok (mint a nevem is elárulja és a haverrokkal éjszakai túrán ausztria határa felé egy pont ugyan ilyen "lényt" láttunk csak nekünk meg is szólalt és kb 5-10 percig álltunk majd elindultunk mert már kezdtünk félni mikor elindultunk "jött"velünk reggelig követtet majd eltűnt . lécci írj vissza

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr673426555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMJ 2011.12.01. 22:09:23

Ezek az újonnan fölfedezett élő helyei bosszantóan kiváncsivá tettek :S.

KMJ 2011.12.04. 21:33:52

Lehet, hogy a Kőszegi kis csapatot azért követte, mert érezte, hogy van náluk vmi inycsiklandozó kaja. Lehet, hogy ki kéne derítení, hogy milyen kaja volt az éjszakai túrázóknál, (amit esetleg a jövőben csalinak is lehet használni.

Vacckor 2011.12.05. 18:35:18

nekem meg időpontot mondjanak. konkrét időpontot hogy mikor voltak ezen a túrán...

kereső77 2012.02.18. 09:07:08

@KMJ: Üdv mindenkinek!
Jómagam is csavargó, kutakodó természetűember vagyok. Az egyik leírt helyszínt meglehetősen ismerem. Iszkaszentgyörgy és kincsesbánya között ahol a leírásszerint az a "valami" átugrott az úton, nos arrafelé helyezkedik el aZ Üveg Ásvány Kft. homokbányája, egy eléggé nagy kiterjedésű külszíni bánya ahol fehérhomokot bányásznak.Ott eléggé nagy a nyüzsgés.
Az út déli oldalán a Somosmáli szőlőhegy, kicsit továbbhaladva Iszkaszentgyörgy felé gazdaságok,bekerített helyek találhatók.
Szóval nem egy sűrű rengetegekkel borított vidék. Az igaz, hogy Kincsesbányától már nagyobb erdőségek kezdődnek. Eléggé sokat mászkáltam a környéken, nappal és világosban is, a környéken sok a vadles, intenzíven vadásznak. Másrészt a somosmáli részen keresőzni is szoktak, (sötétben is, lehet, hogy egy keresős futott át az úton :) Szóval valahogy nem áll össze az élőhellyel kapcsolatos kép a fejemben. Egy ilyen lényt el tudok képzelni a Mátrában, a Zemplénben vagy a Bükk és a Börzsöny hegységek közötti vadregényes területen.De a Keleti Bakonyban. Hosszúra sikeredett a beírásom. Mindenesetre remélem én nem futok bele ilyesmibe, ha mégis feltétlen megosztom az itteni társasággal :)

kereső77 2012.02.18. 09:09:05

jav. 10.sor . "nappal,és sötétben is"

GodOfWar7 2012.02.29. 21:37:38

Ha igaz az a kőszegi, ausztira határos sztori,akkor figyelmesebb leszek,hátha találok valamit,hétvégén úgyis megyek egyet arrafelé.
süti beállítások módosítása