Egy eset Lacházáról...

2011.07.23. 20:35

Ez az eset Lacháza környékén történt meg 2001-ben. Köszönöm a levelet.

 

Messze lakom Mátranováktól, és nem tudom mi volt az, amit láttam, de internetes keresgélés után úgyvélem valami hasonló volt, mint a fanyűvő.

 
Estefelé el szoktam vinni a kutyámat sétálni és mivel hozzánk nagyon közel van egy erdő, ezért, mint sokszor, most is arra mentem a kutyámmal. Szürkület volt. Még nem mentem be annyira az erdőbe, hogy a közepénél tartottam volna (bár ez nem is egy nagy erdő), de megláttam valami nagyon magas és szőrös emberszerű lényt. Nem vett észre. A hátán volt valami sérülés, valami nagy karcolás. Még véres volt. Furcsa szuszogó hangot adott ki. Annyira megrémültem, hogy azonnal vissza kezdtem futni a kutyámmal. Biztosan a lény is meghallott, ahogy futok, mert még menekülésem közben hallottam valami nagy csörtetést mögülem.Perszeotthon mindenki azt mondt, hogy biztosan egy állatot láttam, de egy állat nem jár szinte teljesen felegyenesedve.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr543092191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása