A titokzatos Grease Ördög

2011.09.06. 19:35

Üdvözlök mindenkit.

Egy khm, érdekes hírt osztanék meg veletek. Lehet hogy mostantól homokos kriptid lényekről is fogunk írni?...

De inkább elmagyarázom. A mai napon, 2011 szeptember 6-án, Sri-Lankában megtámadott egy rendőrt a helyiek által méltán rettegett és hírhedt Grease Ördög. Az ördög, most kapaszkodjatok meg: Először megerőszakolta a rendőrt!!!! (férfi volt a rendőr) majd brutálisan szét marcangolta a puszta kezével. A szemtanúk szerint valami majom szerű lény lehet ez az ördög. Ezért is van egy másik neve is, monkey Man, vagyis majom ember, de az öregebbek Grease Yaka-ként is ismerik.

Egy hónappal ezelőtt, 2011 augusztus 14-én közröhej tárgyává tették a Sri Lankai rendőrkapitányságot, mivel azok egy komplett körözési plakátot rakattak ki a városban az ördögről. Azóta mindenki úton-útfélen őket röhögi ki, lévén nem lehetnek ekkora marhák hogy egy helyi legendára akarnak körözést rakatni. Ez egyébként onnan indult, hogy egy helyi farmer éjszaka látott egy emberszerű, ám mégis majom testű lényt a veteményesben, sőt, állítása szerint még tyúkot is lopott az ismeretlen lény. Na innen jött a rendőrség ötlete hogy körözni kell az idegen lényt. Egy valami viszont nem hagy nyugodni. A rendőr megerőszakolása, majd brutális megölése ugyebár a körözvény plakátok kirakása után történt, 1 hónapra rá. Ha egy ember volt a bűnös, mi volt a célja ezzel az egész "buzulásos nekrofíl hajlammal"? Ha viszont valóban egy idegen majom szerű lény volt a tettes, mi vette rá arra hogy be zavarja a lompost a rendőrnek?

Alább láthattok egy térképet, ahol bemutatják az állítólagos ördög felbukkanási helyét, Sri-Lankában, az elmúlt pár hónapról:

Lehet hogy egy vándor buzi ördög a tettes? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr473207282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MerchardX 2011.09.06. 20:15:58

lol, forrást kérhetnék?:D

Spirit_Hunter 2011.09.06. 20:27:13

www.reuters.com/article/2011/08/21/us-srilanka-devils-idUSTRE77K2BX20110821

Hát én eddig ennyit találtam. ( megint csak angolul xD )
De ez beteg.. xDD Mármint az itteni cikk. A nemi erőszak az még "okés" de egy ember nem hinném h kézzel szét tudna szedni egy másikat. Az már nagy elmebajra utalna. :D

Mty 2011.09.06. 20:34:56

Gőzöm nincs mi ez(de szerintem kamu), de férfi létemre az hiszem nem szívesen találkoznék vele...:D
Nem szeretem ezt a kripditekre kimondani, és most állapítom meg először, de ha ez létezik, akkor ez nem egy földi eredetű cucc.

amanojaku 2011.09.06. 22:26:13

az állatok között is van homoszexualitás. én ugy tudom

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2011.09.07. 08:18:12

@amanojaku:
Aha pl. törpecsimpánz, de még nem hallottam olyat, hogy egy törpecsimpánz megkefél egy ember férfit.

Szerintem kamu. A fickó biztos álarcban volt, és úgy követte el a khm... bűntényt. A gyilkosságot pedig egy baltával követte el utána.

Ja és a beteg embereknél inkább nem kell indokokat keresni.

De viszont a farmer észlelése érdekesnek tűnik.

Esprit 2011.09.07. 19:07:55

Hát ez kicsit viccesre sikeredett. Elég furcsa hír,de ki tudja talán még igaz is lehet!

mormoth 2011.09.07. 21:18:03

szreintem semmi nem tud szétmarcangolni egy embert... legalábbis sri lankai élőlény 100, hogy nem... de ha mégis egy "vadállat" "szétszedett", azaz megölt egy embert, s ráadásul az állat ismeretlen is, akkor nm hiszem, hogy ilyen kiskörben lenne elterjedt a hír, ez egy gyilkossági eset, ráadásul nagyon különleges is, felkapta volna a média...

roland333 2011.09.18. 02:28:12

Szerintem a tettes az "én vagyok menyus"-ból a buzi ördögXD.Itt a fantomkép is hozzáXD terrible.home.xs4all.nl/red/red04.jpg.
süti beállítások módosítása