Újabb észlelés...

2012.02.07. 12:08

 Egy újabb észlelés Bakonyszentlászló közeléből. A közelben található a Bakony hegység, amely hasonlóan a Mátrához tele van erdőségekkel és karszthegység, így a fanyüvő bármikor menedéket találhat bennük.

Bakonyszentlászlón voltam a családommal egy rokonunk hétvégi házában. Kirándulni voltan aznap Fenyőfő közelében a kutyáimmal, a Fenyőfőtől délre levő erdő egy viszonylag elhagyott részén. Nem az ösvényen mentem, hanem csak úgy toronyiránt. Az a rész kocsival járhatatlan, csak gyalog lehet haladni. A legközelebbi lakott hely légvonalban kb. egy kilométerre lehetett onnan, de nem vagyok benne biztos.

Szóval sétáltam a kutyáimmal, amikor egyszer csak az egyik kutyám megállt egy tisztás szélén és morogni kezdett. Beleszimatolt a levegőbe, aztán morogva, behúzott farokkal, felborzolt szőrrel visszajött mellém és hozzám simult, mintha védeni akarna. (Egyébként nagyon bátor, jól nevelt németjuhász, szóval nem ijed meg a saját árnyékától.) Én nem láttam-hallottam akkor semmit, de a másik kutyámat megkötöttem, mert elég gyáva és féltem, hogy elfut, ha megijed valamitől. Rászóltam a kutyára, hogy hallgasson. A hangomra mozgás indult meg egy bokrosabb részen, tőlem kb. 30-40 m-re, azt hittem, őz, de annál világosabb volt, és nagyobb is, láttam, ahogy mozog, bár egy bokor eltakarta előlem. Akkor arra gondoltam, hogy ember, de ahogy kiért a bokrok közül, pár másodpercig tisztán láttam. Emberszerű volt, de természetellenesen karcsú, szürkés színű, és nem esküdnék meg rá, de mintha szőrös lett volna. Mint a juhászok subája, olyasmi, csak ritkásabb. Nem láttam a lábát a magas gazban, de nem úgy mozgott, mint egy ember, nem rendesen futott, hanem úgy rakta a lábait, mintha egy állat vágtázna, inkább szökdelésszerűen, mindig ugyanazt a lábát tette előre, a másikkal meg utánaugrott... nem tudom rendesen elmagyarázni, olyan volt, mint egy sántító ember. Kis híján összeszartam magam, pedig tőlem távolodott, rám se nézett, csak egy pillanatra láttam oldalról az arcát, a szája előreugró volt, mint egy majomnak, az orra meg lapos. A németjuhászom üvöltött és vicsorgott, a szőr végig felborzolódott a gerincén, a másik szűkölve tépte a pórázt, én meg megfordultam és rohantam hazafelé, ahogy a lábam bírta.

Lehet, hogy rosszul láttam és ember volt, de sokkal vékonyabb volt, mint egy ember lett volna bundás ruhában, és a fejét is ugyanaz a csapzott, világos szőr borította. A kutyáim pedig embertől nem rémülnek meg így.

Otthon persze lehülyéztek, de nem hagyott nyugodni a dolog, rákerestem a neten, és így botlottam a „mátrai fanyüvőről” szóló leírásokba, amik kábé megegyeztek az általam látottakkal. (Azt nem láttam, hogy a karja különösebben hosszú lett volna, de nem is volt időm rendesen megfigyelni, kb. 3 másodpercig láttam, aztán eltűnt a fák között.) Eddig nem hallottam erről az állítólagos lényről, és ha nem látom, amit látok, csak nevettem volna rajta... 23 éves vagyok, nem hiszek a mesebeli szörnyekben, sem az ufókban, fennmaradt ősemberekben és titokzatos főemlősökben, és általában véve szkeptikus vagyok a tudományosan nem bizonyított dolgokkal kapcsolatban, de képtelen vagyok meggyőzni magam, hogy képzelődtem!

Magyarázatot keresek, nem érzelmi közösséget. Mit láthattam? Egy helyi mókamestert, aki beöltözött majomembernek? Valami állatkertből szökött majmot? Vagy valami Hanyistók vagy Maugli szerű vadembert? Vagy hallucináltam? Kell lennie valami materiális megoldásnak, lehetőleg még mielőtt megbolondulok... Azóta nem jártam ott, és egy darabig nem is fogok, az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr514074953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMJ 2012.02.14. 20:43:33

@maskedmagicianfan: A megörökítés az jutott eszedbe a hundracoval kapcsolatban? Tudod mit, szerintem Istvánnal csináljatok belőle egy cikket, mert egyelőre említésre méltónak tűnik :D.
Am nekem is jutott eszembe egy vicces név xD: turulgyík.

hawke 2012.02.15. 10:56:56

lehetne a neve Felhőnyűvő xD

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.15. 12:49:18

Ja! XD

Amúgy énis előbb a turulmadár névre gondoltam, és egy ideig így is hívtam a lényt. Egyébként írtam a blogomon egy posztot a turulmadárról. Az internetről szedtem le, abban is sólyommal azonosítják.

kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/2012/02/turul-legendas-magyar-sas.html

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.15. 13:15:58

majd nyáron akk megpróbálom lefilmezni, most nem igen játok arrafele, főleg ebben a nagy hóviharban!

KMJ 2012.02.15. 20:41:51

@maskedmagicianfan: Tök zsír, lehet, hogy dög kihelyezésével közelebről is meglehet nézni, persze ez csak a legvégső stádium, az ilyesmit is ki kell deríteni, hogy kb mikor, és milyen rendszerességgel látható, de akkor már lehet, hogy vki madárszakértőt érdemes meghívni:D.

hawke 2012.02.16. 11:02:19

amúgy nagyon király ez a blog, tegnap szinte egész nap ezt olvastam mert beteg vagyok és nem voltam suliban. legjobban a fanyűvőről szóló cikkek érdekelnek. fénykép vagy video még nincs róla?

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.16. 13:17:49

Én múlt héten voltam beteg.
Amúgy majd kiteszek nyáron a mezőre egy kis nyers húst, és elbújok a bokor mögé.
Ha idejön a Hundrakó, lefotózom, vagy inkább lefilmezem! Remélem sikerül megörökíteni! legalább lehet egy kicsit híres lennék

hawke 2012.02.16. 14:16:05

sok sikert hozzá, remélem sikerül lefilmezni, a kezed majd ne nagyon remegjen mint általában a kriptides videóknál :) és vigyázz, nehogy a csali helyett téged egyen meg! :D

kereső77 2012.02.16. 19:00:25

Üdv néktek!

Olvasgatom egy ideje az itt leírtakat. Ami azt illeti más kriptozoológiával foglalkozó oldalakat is. Igazából azért érdekel a téma mert én megfordulok kihalt kietlen helyeken, sokszor messze a lakott helyektől. A Bakonyban élek és sokszor jártam már e hegységet, legyen szó a Keleti a Déli vagy a Magas Bakonyról. Sokszor aludtam kint az erdőkben télen és nyáron is a cimboráimmal. Az utóbbi két évben változatos időpontokban jártunk különböző helyszíneken. Miért írom le mindezt? Olvastam az iszkaszentgyörgyi és a bakonyszentlászlói leírásokat a fanyűvőről. Számos kérdés merült fel bennem. Pl. Senki soha nem talált szőrt, ürüléket vagy bármi fizikailag megfoghatót ezen lényről?
Mert ha ilyen lenne be lehetne bizonyítani, hogy miféle fajhoz köthető.
Másrészt ez nem nagy ország, és szerintem eléggé ismert minden apró szeglete.Ismerek vadászokat is. Ha a feltételezett fanyűvőmegfordult volna valaha a Bakonyba szinte 100%-ra veszem, hogy valamely vadásztársaság min. egy tagja megleli a nyomait,és ahogy én a vadászokat ismerem a bőre már száradna valahol...
Meglehet szkeptikusra sikeredett első beírásom, de én sokat járom a határt és oly helyeket ahol csak ritkán jár ember.Mióta ezeket a leírásokat olvastam kissé aggódtam is, no de fokos, gázspray és harci késsel mindig rendelkezem, nem félek, de az ismeretlent (ha létezik) respektálom.
Nos, ezentúl majd figyelek.

Üdv: kereső

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.16. 19:53:48

A Bakonyban találták meg a Bakonydaco maradványait is. Róla nevztem el a Hundaco-t. am. lehet, igaza van. DE van egy történet, amelyben akkor találkoztak a fanyűvővel, amikor épen vedlett. Találtak szőrcsomókat is, de nem tudom miért, de ott hagyták, pedig döntő bizonyíték lenne a létezésére.

Lyphian 2012.02.17. 00:02:05

@kereső77: Szia, örülök hogy még egy rendkívül tapasztalt kommentáló regisztrált, részemről a megtiszteltetés :P Attól tartok hogy a Fanyűvőt keresve sem lehet megtalálni és az egész a szerencsén múlik, hiába a drága felszerelés vagy bármi. Hasonlóan járom az erdőket mint Te és még mindig próbálom felfogni hogy mennyire szerencsés vagyok hogy lefotózhattam azt a lábnyomot Fóton. Ez a valami létezik és nem hagyja magát leleplezni, remélem nálunk azért nem okosabb...sok sikert mindenhez, remélem még beszélünk itt!!

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 16:10:23

A hundracoval kapcsolatban szerettem volna még írni valamit.

Nagyapámnak régen volt egy kutyája, aki egyszerűen felszívódott. Nem sokkal késöbb, a szomszéd kutyája is ugyanígy járt. Lehetséges, hogy AZ vitte el őket?

hawke 2012.02.17. 18:20:48

hát nem tudom, attól függ mekkorák voltak a kutyák, mondjuk az a valami amit én láttam sokkal nagyobb volt mint egy sas de nem tudom, hogy ugyanazt láttam e mint te mert csak kb. 1 mp-ig láttam és nem nagyon tudtam megfigyelni, nekem egyszer volt egy kölyökmacskám ami eltűnt, meg a szomszédom a macskáját széttépve találta meg kertjükben, igaz azt a másik szomszéd kutyájára fogták bár szerintem az a kutya nem volt olyan vad, meg a kertben is volt sok olyan hely ahová a macska felmászhatott volna a kutya elől a hundraco elől meg nem igazán lett volna hová menekülnie :( amikor az én macsekom tűnt el akkor a környéken nem volt sok embernek kutyája, akinek meg volt az nem engedte ki az utcára, de remélem, hogy szegényt nem a hundraco vitte el és még most is él valahol

hawke 2012.02.17. 18:27:21

@maskedmagicianfan: amúgy kb. mekkora a hundraco?

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 19:32:19

Régen nekem is eltűnt a macskám, még csak pár hetes volt szegény. :(
akkor még a Dunántúlon laktam, mert kb fél éve költöztünk ide. A nagyapám kutyája egy közepes méretű, jagd terrier keverék volt, a szomszédé meg egy kisebb méretű kutya, nem tom az milyen fajta.

A hundraco szárnyfesztávját kb négy méteresre saccolnám, de nem kizárt hogy csak két méter volt, mert tudod amikor fél az ember kicsit másképp látja a dolgokat. Úgy megrémültem, majdnem magam alá tojtam, de tuti nem madár volt, attól nem szoktam megijedni.

A nagyapám kutyája szabadon járkálhatott a faluban. Már máskor is volt, hogy eltűnt, és amikor előkerült, csupa vér volt, tele sebekkel. (jó mély sebek). Sok időbe telt, amíg begyógyult.
Utána meg a sebek helyén nem nőtt vissza
a szőr. Persze rögtön ráfokták a szomszéd németjuhászára.(másik szomszédé, nem azé, akié a kiskutya volt.). Amikor utoljára eltűnt, reméltük, hogy előkerül, de sajnos nem így történt. Megint a németjuhászt okolták. Nem sok időre rá, a szomszéd kiskutyája eltűnt. Azt is a németjuhászra fogták.

Szerintem tuti nem a németjuhász volt, nem szokott más állatokat bántani. Egész szelíd kutya.

KMJ 2012.02.17. 20:12:11

Ha nem voltak tüzijátékozások a kutya-macska eltünések környékén, akkor tényleg gyanus.
Nem tudom, hogy a rókák mire képesek, de van egy olyan érzésem, hogy egy macska nem lenne lehetetlen neki.
Amúgy az el caminon amikor mentem 2 éve, egy sziklás részen a spanyol zarándokúton, akkor a sziklás domboldalon amikor caplattam föl az ismerőseimmel tőlem balra felbukkant kb,max 5 méterre egy sas, természetesen hatalmas volt, kb 1,75 cm-es szárnyfesztávú, amitől lenyűgöző élmény volt. Picit kanyon szerű és szűk zarándokút szakasz volt, és alacsonyan repült, tehát valószínűleg nem vette észre a fölbaktató zarándokokat, és azért repült oly közel hozzánk, de 5emberből egyedül én vettem észre, pedig elég feltünő jelenség volt látványra xD, mert hangja az nem volt :/.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 22:36:08

Hát bőven szilveszter előtt tűntek el az állatok. Amúgy szilveszterkor felbukkant a kertünkben egy kis spániel, valószínüleg a tüzijátéktól ijedt meg.

Én is láttam már nagy sast, miközben Rozsrétban az eget kémleltem. De tényleg hatalmas volt!

hawke 2012.02.18. 01:38:41

tőlünk kb. legalább 1 km-re van az erdő és rókát meg nem nagyon láttam itt mászkálni :) az én macskám kb. 2-3 éve tűnt el augusztus 20. előtt pár nappal, akkor még nem tüzijátékoztak

kereső77 2012.02.18. 08:50:45

@KMJ: Üdv! A róka képes elkapni a házimacskát, bár ha jól tudom nem túl gyakori. Ilyenkor is inkább a süldőmacskákat.Ilyet egyszer én is láttam a saját kertemben, a cicusból csak a fele maradt.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.18. 13:16:30

Belekezdtem a blogomon egy hundracoról szóló posztba. remélem a hétvégén sikerül befejeznem.

hawke 2012.02.19. 15:43:46

@maskedmagicianfan: érdekes volt, jó az a kép a pteranodonról, kár, hogy nem igazi

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.19. 17:03:29

:)

De ha minden jól megy, remélem sikerül egy viszonylag jó minőségű videót vagy képet készíteni. (a videó jobb lenne, mert az hihetőbb, mivel nehezebb hamisítani.) bár igazából fogalmam sincs, egyáltalán hogy lehet hamis képet és videót készíteni, de nem is áll tervemben. :)

KMJ 2012.02.19. 20:56:00

Lehet, hogy hülyeségeket írok, de az szerencsére úgy is kiderül. Van 1-2 ötletem a Fanyűvővel kapcsolatban.

Szőrzet: Elvileg őszülős a szőrzet színe. Ez azt jelentheti, hogy nem termelődnek színanyagok a szőrben, mert nincs rá szükség, valószínűleg a párzásban is fölösleges lenne, vagyis nem kell küzdeni a párosodásért, ami jóhír lehet szelídség szempontjából, vagy pedig csak simán ritkák az egyedek és azért nincs párzási dominanciának jelentősége.
Bőrzet: ha szürke, akkor az a fényhiánytól lehet.
Előfordulása: Szerintem ember települések közelében fordulnak meg a legtöbbször, mint ahogy mi is xD. Mert ahol ember van, ott kaja, pia is van a közelben.De azért alapvetően nyugalomra vágyik, hisz nem megy be a falukba és nem eszi meg a kisgyerekeket, ha a táplálékot a rejtekhelyekkel határolt település közelben is megtalálja.
Járás, alkat: Mivel olyan állatról van szó, ami feltehetőleg nem harcias,mert mijen hatásoktól lenne az? ezért lehet vékony alkatú, de ugyanakkor magas is, mert kevés a fa, viszont több a talaj akadáj ,ezért engedhette meg magának a szögdécselős barangolást, ami megmagyarázhatja a méj és fura nyomok hagyását, és négykézlábon rövid távon valószínüleg gyorsabban halad. Sőt ezekből kiindulva lehet, hogy bizonytalan az egyensúlya két lábon, mivel az emberhez képest keveset használja a kétlábonjárást, és görnyedt. A farka meg elcsökevényesedhetett a kevés használattól az evolúció során.

Bioritmusa: Kerike fölvetette a Vacckor nevü felhasználójával a Fanyűvő lábnyoma kommenteknél, hogy ö összehasonlította a beszámolók időpontját és kapott egy(nagyon dícséretes észrevételt:)), hogy a legtöbben újhold és első negyed közötti állapotában látták.
Én meg felvetem azt, hogy ha ez tényleg így van, akkor lehet, hogy egy hónapban csak 1 hétre jönnek elő a rejtekhelyükről, és az is lehet, hogy a termékenységgel is összefüggésben van az aktivitásuk időpontja.
Bár én egy hasonló bioritmusu állatról sem tudok, aki egész életében havonta csak egy heti rendszerességgel aktív a környezetével. Ez olyasmi kb mintha mi negyed ennyit lennénk fenn nappal.

KMJ 2012.02.19. 21:04:05

A koaláknál van olyan, hogy 24-órából 4-et töltenek el aktívan.

hawke 2012.02.19. 23:02:05

lehet, hogy a hideg miatt nem jön elő olyan gyakran, nyáron lehet, hogy többször is elő fog jönni, de lehet, hogy ez is hülyeség amit én írtam, vagy az is lehet, hogy még a telihold fénye is erős neki (de sokszor írtam, hogy lehet) :D

Lyphian 2012.02.20. 10:35:32

@KMJ: Mintha könyvből olvasnál oO Szavakat nem találok :))

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 14:53:59

Egyébként a hundracoról arra gondoltam, lehet, hogy a pterosaurus az evolúció során kétéltűvé vált, így lehet, hogy télre kibernálja magát.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 14:56:01

a téli álommal a fanyűvőre gondoltam, nehogy félreértés essék xD

KMJ 2012.02.20. 18:39:41

@Lyphian: A lehető legérthetőbben probáltam megfogalmazni az ötleteimet a kívülállóknak:) Akik közül egyszer talán valaki hasznát vehetik majd a gyakorlatban is, ha ez-az reaális lehet. De ha kiderülne, hogy ez az egész kamu, akkor nagyon szégyelném magam, hogy ennyi időt loptam magamtól és másoktól is a fölösleges illúziókért gyártott ötletekért:(.
Van még 1 ötletem; a Fanyűvő nagyon okos humanoid lehet, lehet, hogy tisztában van a lábai és kezei előnyeivel, és az is lehet, hogy ha ezeket (kezet, lábat) lát egy másik élőlényen (mondjuk emberen) akkor sejtheti, hogy hasonlóan fejlett lehet az az élőlény mint ő, tehát pl. nem birka, vagy egyéb könyen elejthető négylábon járó jószág.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 19:10:40

@KMJ: Tehát ha négykézláb állnék az erdő közepén, lehet, hogy a Fanyűvő megpróbálna megölni? 0o0 azt nem szeretném.... egyébként igazad lehet:D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 20:24:02

@hawke: egyébként Te is leírhatod a történetedet, amikor a hundraco-t láttad!

sőt, bárki írhat aki látott már hasonló különös lényt!

dinobuster112@gmail.com

hawke 2012.02.21. 15:30:12

Nyugodtan kiírhatod :)

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.22. 13:21:27

Egyébként ha látnék egy fanyűvőt, én azt a helyet nem elkerülném, hanem épp hogy gyakrabban járnék oda.

hawke 2012.02.22. 17:18:55

Valamelyik nap azt álmodtam, hogy kriptozoológus vagyok, és volt egy kb. 5 fős csapatom akikkel sikerült elkapni egy fanyűvő kölyköt. :)

hawke 2012.02.22. 17:31:57

@maskedmagicianfan: láttam, hogy már kiírtad a blogodra a beszámolómat, köszi :) az előző hozzászólásomhoz még hozzátenném, hogy néhány álmom meg is történt, remélem egyszer ez is megtörténik :)

Lyphian 2012.02.22. 18:09:33

@hawke: Hogy nézett ki az álmodban a kölyök Fanyűvő?? Fontos lehet, néha egy bizonyos dolog pontosan úgy néz ki (amit még soha nem láttunk), ahogy a valóságban is, velem már sokszor megesett. Ez úgy működik hogy a mi agyunk felfog és megőriz mindent (igen mindent, nincs kapacitás) és később 'újrahasznosít' (és később álom formájában is előjöhet). Hogy is mondjam...olyan mintha az agyunk minden információt beszívna olyan dologról is amiről fogalmunk sincs hogy létezik és nem feltétlenül kell ott lennünk egy bizonyos helyen ahhoz, hogy agyunk felfogja hogy ott mi történik. Erre az érdeklődési kör rásegíthet. Tudjuk, hogy a szem felfog de igazából az agy lát. Akkor miért ne történhetne meg az, hogy pl. az agy felfogott egyik nap, dolgozott rajta és csak álomban látjuk, persze reggel legtöbb esetben fogalmunk sincs hogy mi volt az amit álmodtunk...hawke esetében viszont tudjuk hogy ír, segít vagyis érdeklődik a mi nyűvink iránt. Ermm, ki érti amit írtam mer' én nem :)) Nem tudom hogy amit hablatyoltam az bizonyított-e, de talán van értelme. Nem a déjá vu érzésről beszélek.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.22. 18:48:31

már van egy jó pár hozzászólás! :)
Én gyakran álmodom dinoszauruszokról. :D

egyébként @Lyphian: én értem mit írtál!:)

gondolom, hogy az agy összegyűjt minden infót amit olvasunk pl a fanyűvőről, és néha álom formájában összerakja, vagy valami ilyesmi...

Lyphian 2012.02.22. 19:52:43

Pontosan. De mégis, hawke tudnád jellemezni a kölyök nyűvit? Volt-e hangja, mit csinált, félt-e a csapattól vagy bármi.

hawke 2012.02.22. 22:48:58

@Lyphian: arra nem emlékszem, hogy volt-e hangja :( de a mérete kb. akkora volt mint egy négy-öt éves gyereké, a kezei és a lábai vékonyak és hoszúak voltak, a szőre fehér és szürke volt, mint egy őszülő ember haja. az arca olyasmi volt mint egy gorilláé, de emberibb és sötétbarnás színű és kb. dió méretű barna szemei. egy kicsit rémültnek tűnt, de nem félt, inkább kíváncsi volt és nem volt vad. ennyire emlékszem, remélem elég részletes :)

KMJ 2012.02.22. 22:50:59

Nekem már volt vagy 3 különböző lényegen kívüli elképzelési variációm a fanyűvőről, és mindegyik tök elképzelhetőnek tűnik a számomra.

Hmm, én is gondolkodtam az álmaimon ezt-azt, és arra jutottam, hogy nálam a felfoghatatlan, megtapasztalhatatlannak tűnő, rejtélyesen különleges értelmezhetetlen érzéseket tapasztalja, és ezáltal felfogja az "én"telen tudatu létem (persze vannak helyzetek amikor pl. félállomban vagyok, és van annyi én felfogásom, hogy tudatomra jut, hogy ez csak egy állom, és olyan is volt, hogy föltudtam belőle ébredni az egész tudatommal.
Hihetetlen élethű fantázia szimulátorban ágyazódva, élem, vagy éljük meg ezet az értelmezhetetlen helyzetek érzését, amit a saját létünk teremt. És megtapasztalom ezeket a rögtönzött, kipróbálatlan, megmagyarázhatatlan helyzeteket (ami egy olyan agyi szinten működhet, ami kiszűri a külső fölöslegesen zavaró ingereket, ezzel nem zavarják meg a fantáziái énünk menetét, (kivéve az olyan fizikai, kémiai fajta ingereket, amik ugye evolúciós előnyök felfogásában is, az egyed egészségét veszélyeztethetik).

Hihetetlen, de szerintem ez olyan, hogy a fölébredés folyamata közben, az érzéskszervek felébredt állapota nélkül, csak a fantázia, memória részében tudunk élni az agyunk bekapcsolódása közben.
Én abban hiszek, hogy a lelkünk teljesen csak az agy érzékelésére támaszkodik a földi pályafutása alatt, és az állom egy olyan állapot, ahol csak az agy fantázia, memória felébredése közben van annyi érzék, hogy föltudja fogni a történéseket, de nem tudja értelmezni. Tehát olyan mint, ha egy dobozba zárt szellemként élnénk át, amiben az tudatosul amit éppen az agy, átkeringtet rajta, elédob. Talán a fogyatékosok is egy picit ilyen állomszerűen érezhetnek, mert mi is fizikai fogyatékosok vagyunk állom közben. Azt sem tudom, hogy hogy kerülök az álomban szereplő környezetbe.
Bárhol lehetünk, és bármit csinálhatunk, nincs fizikai akadáj, repülhetünk, és egy meghatározhatatlan folt személyében élem át a dolgokat, annak az érzését csak az idegrendszerünk jelzi éppen hogy, elég gyengén.

Kati1004 2012.02.23. 10:44:17

Sziasztok!

Én láttam a fanyűvő izét a Bakonyban. Végre sikerült ide regisztrálnom egyéb bokros teendőim között.
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy nem hülyéztetek le. Jó érzés, hogy nem vagyok egyedül ezzel a dologgal, mert már-már meggyőztem magam, hogy dilis vagyok, de így, hogy tudom, hogy egy csomóan vannak ugyanígy, kicsit megnyugodtam. :)
Nagyon érdekes és igényes elméleteket olvastam itt a hozzászólások között. Bár félek, hogy egy természettudóst nehéz lenne velük meggyőzni, amíg tárgyi bizonyíték nincs. Már bánom, hogy nem néztem körül alaposabban a környéken, ahol én találkoztam ezzel a lénnyel, mert hátha lett volna valami, de hát annyira megijedtem, hogy eszembe se jutott kutakodni... és félek, pontosan ugyanoda nem is találnék vissza, hiszen csak toronyiránt mentem.
Érdekességképpen megjegyzem, hogy a kutyám azóta sokkal agresszívabban védelmez engem, sokszor alig bírok vele. Nem tudom, van-e összefüggés.
Üdv:
Kati

KMJ 2012.02.23. 16:05:15

@Kati1004: üdv:D, egy ártatlan beszámolóért természetesen nem hülyézünk le az eddig jelenlévő érdeklődőkkel senkit. Sajnos az ismeretlentől mindannyian félünk, mert ezt kaptuk a társadalomtól; a hátrányt okozható ismeretlen helyzeteket reflexből kerüljük, vagy védjük magunkat ellene, mert az befolyásolhatja a létünket, amit megszoktunk. És a kutyák is általában gyanakvók, szóval lehet, hogy ez az eset csak méggyanakvóbbá tette, meg is ilyeszthette, mert nem látott, szagolt, vagy halott hasonló jelenséget, és nem tud utánanézni interneten, hogy a különös ugráló óriáslény valójában micsoda, tehát marad a gyanakvás fokozásánál, mert azt hiszi, hogy attól nagyobb biztonságban érezheti magát.
De ha egy busó jelmezbe öltözött valaki ugrált volna el, szerintem attól is hasonlóan megijedt volna.
Nem is tudom, talán nem volt-e nagyon kiszámíthatatlan, gyors és elvetemült a Nyűvi? Mert azt csípik a legkevésbé az állatok.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.23. 16:33:42

Sziasztok!
Hawke: én is hasonlóan képzeltek el a fanyűvőt! :)

Kati: Üdv! Én nagyon szerencsésnek érezném magam, ha láthatnék egy fanyűvőt! :D és itt senkit nem hülyézünk le, mert közülünk is sokan láttunk már furcsa jelenségeket. Hát, üdvözlünk a 'csapatban'!

hawke 2012.02.23. 17:46:25

Eszembe jutott még egy pár részlet az álmomból. Arra emlékszem még, hogy mielőtt elkaptuk volna a kis nyűvit egy erdőben voltunk, tavasz vagy ősz lehetett és hajnali 4-5 óra volt kb. mert már kezdett világosodni, de nagyon nagy volt a köd. Messziről meghallottam a kis fanyűvő hangját (volt hangja most már emlékszem) ami gyereksíráshoz hasonló volt, de egy kicsit másabb. Olyan volt mintha az anyját akarná hívni. Közelebb mentem hozzá, amikor megijedt, de nem szaladt el csak bebújt egy fa mögé. Volt nálam egy táska, kerestem benne valami kaját és találtam is egy csokit. Kibontottam és azzal próbáltam kicsalogatni. Beletelt egy pár percbe, de végül sikerült is. Kibújt a fa mögül és megette a csokit. Arra nem emlékszem, hogy kaptuk el, a következő részlet amire emlékszem, hogy egy szobában voltunk, a ház olyan volt mint egy nyaraló. A kis nyűvit nem zártuk ketrecbe, az ágyon ült és nézelődött a szobában. Ennyi jutott még eszembe az álmomról.

hawke 2012.02.23. 18:03:59

Üdv a csapatban Kati! :D Szerencsés vagy, hogy láthattad a fanyűvőt, én eddig csak álmomban láttam, remélem egyszer láthatom élőben is, vagy legalább videón vagy képen. :)

hawke 2012.02.23. 18:12:32

Egyébként én nem teljesen úgy képzeltem el a fanyűvőt, ahogy leírtam, de álmomban úgy nézett ki. Teljesen élethűnek látszott, nem olyan volt mint egy filmbeli szörny vagy ilyesmi hanem olyan mint egy létező élőlény.

hawke 2012.02.23. 21:16:51

Az elég nem kell oda. xD Szerintem leginkább az első képre hasonlított csak nem volt olyan széles az orra. Remélem jó a link, mert telóról írok most.

KMJ 2012.02.23. 21:21:10

@hawke: Boccs, hogy így belekötök a személyes álmaidba, de eléggé izgatnak az álmok, és azt hiszem rájöttem a lényegeire a tiédben, úgy képzelem, hogy azért álmodtad meg gyerek formájában, mert arról még nem volt egy darab hír sem, ami jóformán egy Fanyűvő populáció létezésének a bizonyítéka is lehetne nekünk. Meg fejlődéstani összehasonlítás, meg még sok mindenre. Csali kajának valószinüleg azért választottad a csokit mert azt minden gyerek szereti XD.
A szobában való megfigyelés meg ugye a nyugodt emberi környezetben való megfigyelési vágyra enged következtetni.
És talán úgy van, hogy az álmok egy hatodik érzékkel szolgálnak, mert sok olyan dolog is megfordul bennük, amire a tudatunk reális esélyt láthat a jövőben, vagy jelenben =D. Tehát talán a komoly, megtapasztalatlan, reális helyzetek izzitják az álmot.

hawke 2012.02.23. 21:35:10

Elküldöm mégegyszer az első képet:
imgs.sfgate.com/c/pictures/2009/02/12/ba-baby_gorilla_0499791354.jpg
Szóval szerintem leginkább erre hasonlított (nem a nőre) :D csak az orra nem volt ilyen széles és egy "kicsit" fehérebb volt a szőre meg idősebb is volt mint ez a kis gorilla. Szerintem egy 2-4 éves gyerek korának felelt volna meg a kora. :D

hawke 2012.02.23. 21:43:15

@KMJ: ez nem volt belekötés :D szerintem van benne valami abban amit írtál, bocsi, hogy csak most írok de most vettem észre, hogy írtál közben :) amúgy működnek a linkek amiket elküldtem?

Lyphian 2012.02.24. 11:01:14

@hawke: A 2012.02.23. 21:07:22-es hozzászólásodban mindkét linkre csak a Google kereső jön be, a többinél viszont látom a képeket.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 13:03:29

helló!

Van nálunk a közelben néhány domb, meg erdőségek, amiben elképzelhető, hogy megélhet a fanyűvő. A nyáron szeretnék a közeli dombra (nevén nevezve a Kabalásra)sátrazni, hátha le tudom kapni a fanyüvőt! :D

hawke 2012.02.24. 13:48:42

@Lyphian: Oksa :) a másik két linken ugyanazok a képek vannak amiket a google keresős linknél akartam beilleszteni

hawke 2012.02.24. 13:53:00

@maskedmagicianfan: ami a második képen van az mi??? egy banánszörny? XD

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 14:18:02

ha akarod, tekerd el az uncsi részt az elején! :)

Lyphian 2012.02.24. 14:48:56

Hali, úgy tűnik sokan megtalálják ezt a videót, erről már beszéltünk (nem túl sokat) a 'Visszatért a Fanyűvő...' posztban, ott is van egy link. Fejtsük ki bővebben :))

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:13:42

Rendben. szóval szerintem ez nem valódi. az emlősöknek nem nagyon van ehez hasonló szeme. meg a férfi benne hangosan beszél az elején is. kizárt, hogy erre nem riad el már előtte. plusz még, hogy miért ment ki az erdőbe csak úgy filmezgetni? bisztos, hogy már jóval azelőtt kezdett filmezni, hogy meglátta a "jetit". tehát szerintem hamis a videó. most ti jöttök az érveitekkel! :D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:38:19

egyébként lehet, hogy valódi....

am. lehet, hogy a megoldás az idő-anomália! és minden kriptid egy-egy ős-, vagy jövőbeli lény.
dinoszauruszok, pteroszauruszok, majomemberek, stb.

lehet, hogy egy kisebb Ardipythecus populáció egyszer véletlenül egy anomálián keresztül az Északi-középhegységbe került, és ottragadtak. ők a Fanyűvők.

kép az Ardipythecusról:

static2.origos.hu/i/0910/20091001ardiosemb8.jpg

a kép egy nőstény Ardipythecust ábrázol.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:40:17

véletlenül y-al írtam az Ardipithecust. bocsánat érte..

KMJ 2012.02.24. 20:33:32

Nem tudom, hogy igazi-e, amúgy egy jó haloweeni jelmeznek is elmehetne a bigfoot. Viszont a youtuben lenyűgöztek a giant human skeleton kövület képek:D.

Szerintem meg alapból nem létezik az idő a környezetünkben, csak simán változunk, amit mi időnek neveztünk el.
Tegyünk fel egy pár kérdést, mi számít időnek??? az, hogy mennyit fordul körbe a föld egy nap alatt? vagy, hogy milyen gyorsan öregedünk? Ezt nem is értem, hogy egyáltalán miért használják az idő fogalmát, hisz minden teljesen más tempóban változik, össze-vissza állandóan szökőnapokat kell toldozgatni, foltozgatni, és ennek sem tudjuk az idejét... Azt, hogy mikor volt valami, azt sem lehet bizonyítani, mert attól, hogy valami megtörtént, azt csak a változás érzékelteti, de ha nincs változás, akkor megál az idő? hülyeség, mert nincs olyan, hogy idő! csak egy pontatlan mértékegység, amit a jelen elve tart egyben. A tudósok találták, ki, hogy fénysebességnél pl megál az idő, magyarul nincs is idő a fényhez képest. elvileg a fény is meg az áram is egyszere van minden hol(ez is tudományos)! ez is azt bizonyítja, hogy nincs idő! Mert egy egészben vagyunk benne.
A változást elinditó tényező meg teljesen kiszámíthatatlan tempót diktálhat, csak a jelenünkben lévő folyamat érezteti, velünk változás formájában, hogy valaminek az emléke már rég volt, vagy nem. Se a múltba nem tudunk visszamenni, se a jövőbe, mert jelen vagyunk. a jövőt természetesen körülbeül meglehet jósolni, de azt is csak a jelen álapotához képest viszonyítva.
Szóval szerintem egyszerűen csak a jelenben van a Fanyűvő, (ha még van). Úgy, hogy én az időt elvetném kutatás szempontjából xD.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem kell spórolni az időnkkel,vagy ilyesmi, csak egyszerűen a pontos beosztási képet a jelenhez viszonyított tudásunkból kapjuk, hogy mit kell csinálnunk.
Meg a történelemben természetesen sok minden teljesen másképp történt, de azért van a mostban egy elképzelésünk, amit senki nem tud megmagyarázni, hogy az miért akkor történt, ehez, hogy fogalmunk legyen az időről, az egész mindenséget ismernünk kéne. Lehet, hogy valami diavetítés szerüségben élünk, ami fokozatosan változik, és ismétlődhet is belőle valami valamiért,vagy vissza is lehet tekerni. vagyis istennek kéne lennünk, hogy tisztában lehessünk az időőővel, xD. Röviden, szerintem nem érdemes abban az értelmében foglalkozni az idővel, mint az időanomália bonyolultságáról való elképzeléssel, amit nem mi döntünk el, hogy mi szerepeljen a diavetítés következő jelenetében, (persze hozzá járulunk, hogy jó kis folytonos jelen képezhető lehesen belőle. ha már az időt is sokan cáfolják.
De akár egy egyfajta időanomáliának is lehet akár képzelni, aminek se eleje, se hossza, se vége, csak a most egész van, ami időanomáliás elven egyben van, és írányítja egy, ami mindennel egyben kapcsolatban van:).
(aki ezt egy picit is eltudja képzelni, abban már van valami, mert ezt én is csak egy picit tudom, de érzem, hogy közel így van, ami van).

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 20:56:13

@KMJ: Ezt tényleg nehéz ép ésszel felfogni. De Einstein bebizonyította, hogy a tér, és az idő, egy bizonyos dolognak két különböző része, melyet ő Téridőnek nevezett el. A téridő rugalmas. Az az oka a gravitációnak is. Úgy is el lehet képzelni, mint egy gumiasztalt. Ha ráteszünk egy nehéz tárgyat, akkor az belesüpped. Ha ráteszünk egy üveggolyót, az odagurul a nehéz tárgyhoz. Mondhatjuk úgy is, hogy "odavonzotta". A Téridő is hasonló, de azt 4 dimenzióban kell elképzelni. És a fénysebességhez meg, hogy ha a Földön minél gyorsabban haladunk, minden más annál lassabnak tűnik körülöttünk, mert gyorsabban mozgunk náluk. Szóval, ha fénysebességgel megyünk, tényleg mindennél gyorsabbak vagyunk, kb olyan gyorsak, ahogyan maga az idő is telik. Vagyis mi is "telünk" az idővel együtt, vagyis olyan, mintha az idő megállt volna. És talán, ha a fénysebességet meghaladjuk, magánál az időnél is gyorsabban haladunk, tehát visszamegyünk az időben. De ez csak a Földön van így. Ha például az Űrben megyünk fénysebességgel mondjuk pár hónapig, előre megyünk az időben kb 30 évet. De ezt már tényleg nehéz felfogni.
És Einstein szerint, a téridő nyújtható, csavarható, vagyis megfelelő nagy energiától meggörbülhet, és talán át is szakadhat. Ilyet egy szupernehéz feketelyuk is létrehozhat, ezt féregjáratnak nevezik. De talán a Föld mágneses erejének hirtelen legyengülése és felerősödése is elég erős lehet, hogy átszakítsa a téridőt. Ezt nevezik idő- de inkább téridő-anomáliának.

Ezeknek a létezésére csak abból következtethetünk, hogy a mai fizika törvényei nem zárják ki.

Remélem nem túl hosszú amit írtam, és remélem sikerül nagyjából felfogni. Megértem KMJ, hogy nem nagyon érted, én is sak egy kicsit sejthetem.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 21:01:47

Visszatérve a fanyűvőhöz. Az Ardipithecus. Szerintem lehet, ő a ludas. A leírása kb megeggyezik. Hosszú végtagok, térdig érő kar. Majomszerű arc, néhány emberi vonással. Ritkás szőrzet...

KMJ 2012.02.24. 21:09:22

@maskedmagicianfan: Jaja, egyelőre csak a Földhöz képest tűnik annak, hogy van idő, mert annaka változásait nincs mihez viszonyítani, de aki ismeri a sötét energiát, az tudja, hogy annak a mi világunk anyaga csak 1-2%-át tölti ki, ezt csak nem olyan rég tudjuk a kikövetkeztetések, meg modern műszerek segítségével, de aki ezeket tudja, az azt is tudja, hogy bármilyen más nem érzékelhető anyag is lehet ebben a kikövetkeztetett sötét energiában, vagyis ebben folytatódhat a jelen, idő nélkül.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 21:31:47

nem, csak az űr sokkal nagyobb kiterjedésű, néha még a fizika törvényei is másak. Ott nem úgy van, hogy mindenhol ugyanannyi az idő, hanem mindenhol teljesen mást jelent.

KMJ 2012.02.24. 21:38:13

De természetesen a nem Földi létben maradő anygok (amiket már nem érzékelünk többé), úgy gondolom, hogy eregiák folytatódnak a sötét energia részében a jelennek, pl meghal valaki, akkor logikus, hogy nem vész el mind az amit megtapasztalt (amit mi is érzékeltünk), hanem folytatódik a jelen sötét energia részében, párhuzamosan a Földi jelennel. Mert az energia az nem keletkezik és nem is vész el, hanem valahol lennie kell, mert nem tagadhatja le a létét.

KMJ 2012.02.24. 22:33:57

Boccs ha zavar a téma változatos megközelítése, de szerintem ennek a létezése is legalább olyan fontos és kötődik a Fanyűvő létezéséhez az időben mint az Ardipithecushoz hasonlításod.
Tehát még egyszer összefoglalom tömören amire fönt céloztam: A Múlt is energiával működött, az energia nem veszett el, hanem megtalálható a jelenben valahol, vagyis nem múlt el, hanem most is van. És a jövő is a mostnak az energia játéka.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 22:43:42

Nem zavar. Úgy is érdekelnek ezek a dolgok. Szóval én úgy képzelem el, hogy nincs olyan, hogy most, minden idő létezik egyszerre. És én úgy képzelem el, hogy ha visszamennék az időben, hogy kiírtsam az emberiség elődjét, hogy ne legyenek emberek, akkor én nem pusztulnék el, csak az az idősík, ahonnan származom, megszűnne létezni. Csak az létezne, és akkor ott kéne leélnem az életem, de a jövőben nem lesz emberiség. Nehogy félreérts, nem azt mondom, hogy ezt tenném, csak példállódzok.

KMJ 2012.02.25. 15:00:12

@maskedmagicianfan: Jaja, nagyon nehéz téma, de azért még is csak érdekes. és megpróbálom elmagyarázni az elmagyarázhatatlant.
Értem amit írsz, és ehez próbálom igazitani az én elképzelésemet, ami; nem azt valja, hogy hozzád igazodik az idő, hanem, hogy elsősorban te igazodsz az időhöz (többségben lévő változás okaihoz), vagyis a mostban bármely idő megismétlődhet ami volt,vagy lessz, mert minden valamilyen időben formálódott, és minden ami formálódott egy időben, az alárendelt az időnek, mert minden energia része a világnak, csak egy ököszisztéma szerű szerepet tölt be. Tehát nem tudhatod, hogy te az emebrelődök korában milyen időhöz vagy kötve, mert te nem tudod kijátszani a sok energia változását bele értem a világ feltételezett többségi sötét energiájának az érdek működési elvét is, ami sokkal több mint az általunk érzékelhető része a világnak. Az idő érzetet valaminek az átláthatatlansága kelti, úgy mint pl, amikor nem értünk valamit, akkor nem látjuk át és hülyének érezzük magunkat, vagy mást okolunk érte, vagy senkit, de azért megjelenik bennünk a hülye érzés. az idő viszont kitud téged játszani a mostban, mert túl sok dologtól függsz, ahoz, hogy az időt változásait a kezedben tartsd,ismerned kéne minden ismeretlent, és eszközök is kellenének hozzá, mert minden idő létezik valahol valamilyen formában, mert minden energiával működött,működik,fog működni,és ez talán olyasmi összefüggésű lehet az idő játéka, mint az ökoszisztéma, nem tudhatjuk, hogy hol mi és milyen időből jelenik meg, nem vész el és megtalálható valahol, és ott van jelen ahol szükség van rá az írányítóknak, tehát nem tudhatod, hogy rád mikor van szükség, a most jelen pillanataban, de azért mégis csak kordában tart minket a mostban az idők létének a hely többségi szükségességi törvénye. De ha pl. valami meghal a mostban, annak a tapasztalati energiája, átkerülhet, bármilyen időből tákolt helyre, az ökoszisztéma szükségességi törvény alapján, vagyis minden megtalálható valahol, de csak annyira változnak a dolgok, és úgy, hogy azok ne befolyásolják az időt alkotó dolgok ökoszisztémáját a világban. Vagyis kell hogy, legyenenek párhuzamosan változó idők, amik egymással, összefügésben jól alkalmazkodnak, ehez az egész irányításához viszon kell az összefüggések legtetején lennie egy Isten szerűségnek. Mert ugye kell ott lennie valaminek ami ennek az idő szerű bonyolult változásokért felel.
Tehát lehetetlenség kiderítenünk a helyzetükből, hogy a világból, honnan való a Fanyűvő, (vagy időjéből). És nem az egész világ időjének értelmezésére születtünk, hanem csak arra a részére amihez lehetőségünk van.
Az Földünk evolúciója is csak a most világ egész körforgásának egy atomnyi szerepét tölti ki, ami összefüggésben van ki tudja milyen és hány más körforgásokkal (időkkel). De azért minden a mostban zajlik. Aminek a tudata hiányában mi (emberiség) kitaláltuk a megismételhetetlen telő, és múló idő fogalmát.
Ha eléggé képben lennénk, akkor matekre sem lenne szükség, ami szintén relatív pontatlanul működik a kezünkben, mint az idő fogalma, és egyből megtudnánk mondani puszta ismeretből, hogy miből hány van, mint az Isten XD.
Nah mostmár abbahagyom ezt a bonyolult és fölösleges filozofálást, csak ha már fölvetettétek az időanomália kérdését, akkor gondoltam írok ezt, azt, hogy elvegyem a kedveteket erről a kideríthetetlenről XD.

Lyphian 2012.02.26. 09:25:23

Rövid horrorfilm, szerintem zseniális: www.youtube.com/watch?v=bj1E8DlNuW0 Ezek a srácok ilyen projekteket készítenek és mutatnak be. Attól nem kell félni hogy 18+ meg ilyenek, ez nem olyan.

Lyphian 2012.02.26. 09:27:37

Azt elfelejtettem mondani hogy Angol!!

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.26. 10:44:32

klassz! :)

Egyébként ma kimentem reggel az udvarra, és nagyon fura hangokat hallottam. Ott ahogy van a házunk, mögötte van egy üres telek, és amellett átlósan van még egy pár ház, és ott ha kicsit tovább megyünk, van egy kissebb erdő. Onnan hallottam olyan hangokat, mint a rekonstruált dinoszaurusz hangok, de egy kicsit madárszerűbb volt. Aztán, a házunk előtt is van néhány ház, és azelőtt vannak eűmég erdőségek meg kisseb dombok. Most onnan hallottam ugyanolyan hangot, miután a kis erdő felől elhallgatott.

nem tudom mi lehetett az...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.26. 10:46:58

bocsi, a hatodik sorban véletlenül elírtam, azt akartam írni hogy 'még' az 'eűmég' helyett. csak gyorsan írtam... :D

hawke 2012.02.29. 16:10:29

hú de unalom van itt mostanában sehol egy új bejegyzés vagy legalább kommentek, kihaltak a kriptidek vagy mi történt? :D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.29. 18:26:47

A facebookon tart a szavazás h mi legyen a kövi kriptid amirő' poszt lezs, vszínüleg a Nasa Gorgoyl (NASA vízköpő) lesz az.

hawke 2012.02.29. 21:49:10

ok, már várom :) addig is kigooglézom, hogy mi ez a nasa gorgoyl mert még nem hallottam róla :S

Lyphian 2012.03.01. 10:45:42

Ki nézte végig a filmet? Három srác, kimennek egy erdőbe sátorozni, másnap reggelre márcsak ketten vannak. Elindulnak megkeresni de amit találnak az nem éppen illik bele az általuk ismert világba...

roli001 2012.07.28. 16:15:06

Sziasztok örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt rengeteget kerestem ilyen jellegű témákról de semmi érdekes, rá is térnék a dologra 2012.02.11. egy bulit tartottunk meg Fenyőfőhöz közel Vinyében (Környékbeli lakos vagyok 27 éve). véget ért a buli reggel 05:00 kor kb. elkezdtem hazafelé gyalogolni Fenyőfőre ismertem a környéket ezért rövidítésnek mentem haza erdőben többször megjártam... Eléggé homály volt még 5:30 körül megyek az erdei úton megálltam zenét váltani telefonomon hirtelen 2 reccsenés akkor kurvára beparáztam de ilyen szépen lassan jött kb elöttem dúrván 15 kéterre átmegy elöttem hát akkor leültem volt vagy 250cm magas 2 lábon ment enyhén púpos volt de a keze leért a térdéig és az tényleg kéz volt az 5 ujj teljesen látszódott a feje pont olyan volt mind amilyent leírtál. egy pillanatra megállt az út szélén felnézett mély hörgő hangja volt. én akkor úgy beparáztam mint még soha onnan az úttól 2km-re laktam azt ahogyan bírtam lefutottam. ilyent nem lehet halucinálni mikor meglátsz egy e fajta élőlényt az adrenalin felnyombenned mindent szószerint 3 hétig nem mertem menni sehová. az a baj ezzel senki nem hiszi el az ilyen jelenséget úgyhogy tanúsítom hogy létezik ilyen és ez egyszerűen hihetetlen semmihez nem fogható egy örök emlék.
süti beállítások módosítása