Újabb észlelés...

2012.02.07. 12:08

 Egy újabb észlelés Bakonyszentlászló közeléből. A közelben található a Bakony hegység, amely hasonlóan a Mátrához tele van erdőségekkel és karszthegység, így a fanyüvő bármikor menedéket találhat bennük.

Bakonyszentlászlón voltam a családommal egy rokonunk hétvégi házában. Kirándulni voltan aznap Fenyőfő közelében a kutyáimmal, a Fenyőfőtől délre levő erdő egy viszonylag elhagyott részén. Nem az ösvényen mentem, hanem csak úgy toronyiránt. Az a rész kocsival járhatatlan, csak gyalog lehet haladni. A legközelebbi lakott hely légvonalban kb. egy kilométerre lehetett onnan, de nem vagyok benne biztos.

Szóval sétáltam a kutyáimmal, amikor egyszer csak az egyik kutyám megállt egy tisztás szélén és morogni kezdett. Beleszimatolt a levegőbe, aztán morogva, behúzott farokkal, felborzolt szőrrel visszajött mellém és hozzám simult, mintha védeni akarna. (Egyébként nagyon bátor, jól nevelt németjuhász, szóval nem ijed meg a saját árnyékától.) Én nem láttam-hallottam akkor semmit, de a másik kutyámat megkötöttem, mert elég gyáva és féltem, hogy elfut, ha megijed valamitől. Rászóltam a kutyára, hogy hallgasson. A hangomra mozgás indult meg egy bokrosabb részen, tőlem kb. 30-40 m-re, azt hittem, őz, de annál világosabb volt, és nagyobb is, láttam, ahogy mozog, bár egy bokor eltakarta előlem. Akkor arra gondoltam, hogy ember, de ahogy kiért a bokrok közül, pár másodpercig tisztán láttam. Emberszerű volt, de természetellenesen karcsú, szürkés színű, és nem esküdnék meg rá, de mintha szőrös lett volna. Mint a juhászok subája, olyasmi, csak ritkásabb. Nem láttam a lábát a magas gazban, de nem úgy mozgott, mint egy ember, nem rendesen futott, hanem úgy rakta a lábait, mintha egy állat vágtázna, inkább szökdelésszerűen, mindig ugyanazt a lábát tette előre, a másikkal meg utánaugrott... nem tudom rendesen elmagyarázni, olyan volt, mint egy sántító ember. Kis híján összeszartam magam, pedig tőlem távolodott, rám se nézett, csak egy pillanatra láttam oldalról az arcát, a szája előreugró volt, mint egy majomnak, az orra meg lapos. A németjuhászom üvöltött és vicsorgott, a szőr végig felborzolódott a gerincén, a másik szűkölve tépte a pórázt, én meg megfordultam és rohantam hazafelé, ahogy a lábam bírta.

Lehet, hogy rosszul láttam és ember volt, de sokkal vékonyabb volt, mint egy ember lett volna bundás ruhában, és a fejét is ugyanaz a csapzott, világos szőr borította. A kutyáim pedig embertől nem rémülnek meg így.

Otthon persze lehülyéztek, de nem hagyott nyugodni a dolog, rákerestem a neten, és így botlottam a „mátrai fanyüvőről” szóló leírásokba, amik kábé megegyeztek az általam látottakkal. (Azt nem láttam, hogy a karja különösebben hosszú lett volna, de nem is volt időm rendesen megfigyelni, kb. 3 másodpercig láttam, aztán eltűnt a fák között.) Eddig nem hallottam erről az állítólagos lényről, és ha nem látom, amit látok, csak nevettem volna rajta... 23 éves vagyok, nem hiszek a mesebeli szörnyekben, sem az ufókban, fennmaradt ősemberekben és titokzatos főemlősökben, és általában véve szkeptikus vagyok a tudományosan nem bizonyított dolgokkal kapcsolatban, de képtelen vagyok meggyőzni magam, hogy képzelődtem!

Magyarázatot keresek, nem érzelmi közösséget. Mit láthattam? Egy helyi mókamestert, aki beöltözött majomembernek? Valami állatkertből szökött majmot? Vagy valami Hanyistók vagy Maugli szerű vadembert? Vagy hallucináltam? Kell lennie valami materiális megoldásnak, lehetőleg még mielőtt megbolondulok... Azóta nem jártam ott, és egy darabig nem is fogok, az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr694074953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMJ 2012.02.07. 14:23:21

Természetesen nem fogsz egy jó darabig materiális választ kapni rá, ahogy mi se.
De azért azt írom, hogy nem kell tőle félni, ahogy a többi teremtménytől sem. Van elég rejtély a világon, nem lehet velük mit kezdeni, nem is kell, a rejtély az rejtély marad, amíg föl nem fedi magát.

Lyphian 2012.02.08. 17:26:23

Hali, magyarázattal egyelőre nem tudunk szolgálni, viszont itt egy olyan társaságot találhatsz melynek tagjai senkit nem néz ostobának. A legrosszabb lépés talán az hogy kapkodva keresel választ és közben beleőrülsz...egy jobb lehetőség az hogy 1-2 napig nem gondolsz rá, hogyha a beleőrülést komolyan mondtad. Kis pihenő után lazában lehet kutatni az ésszerű válaszokat akár neten akár fejben, az mindegy. Tudom hogy ez csak hablaty és talán semmit nem érnek a szavaim, de hidd el hasonlót éreztem ahhoz amit most te, amikor a lábnyomot fotóztam Fóton...az is hihetetlen élmény de semmi ahhoz képest mintha a lényt közvetlenül látnám. Igazából nem tudom mit mondjak..és ez lehet hogy betegesen fog hangzani de próbáljunk meg kényelmet találni abban a gondolatban hogy létezik ez a valami. Egyébként is, ha létezik, semmin nem változtat, ahogy eddig sem. Csöndes és nyugodt, addig jó! Hogyha valóban nem hagy nyugodni a gondolat, ezesetben általános és kirándulós-hülyéskedős túrákat mindig lehet szervezni. Ha a dolog komolyra fordul az valszeg az ember miatt van, viszont akkor, és mindenesetben az ember megvédheti magát jogosan. Bocs ha ez süket duma de a dolog még nekem is új...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.08. 21:46:34

Én a fanyűvőt nem láttam, de más, fura lényt viszont igen. Én is hasonlóképpen meg voltam rémülve, de már hozzászoktam, és már nem gondolok rá. Egy hatalmas állatot láttam.... de már sokszor... Méghozzá egy őshüllőt, de nem dinoszauruszt. Egy Pterodactyloid Pterosaurus, azt hiszem. Egy hatalmas repülő lényt. Fényes nappal... Aki akarja, annak részletesen beszámolok róla, de nem hiszem hogy érdekel bárkit is, hiszen otthon sem hisz nekem senki, csak akik szintén láttam.

KMJ 2012.02.08. 23:07:51

Én is láttam már paranormális lényt,kb 3 évesen, és ha rendszer kategorizálni akarom nagyon valószínűleg túlvilági lényt, azon belül is démont. Érdekes, hogy ezen kiskoromban nem kondolkodtam, egyszerűen csak jobban féltem útána a sötétben. Lehet, hogy halucináltam, de meglepően szabályos és szokatlan volt az arca. Nem részletezem. De ő viszont ráadásul tudatosan ilyesztett meg jó kis kacaj kíséretében.
Ezen elég sokat gondolkodtam, és csak arra jutottam, hogy nem ártott nekem semmit, csak megnevetettem. Úgy hogy, csak ennek az élménynek köszönhetö, hogy a fanyűvő is érdekel, de erre is rájöttem, hogyha létezik rá igaz kielégitő magyarázat, annak kb annyi a megtalálási esélye, mint az én démonos régi incidensemnek, ami egyébként sokkal félelmetesebb és a témája is bonyolultabb egy ilyen szelíd ügye-fogyott erdei jósz

KMJ 2012.02.08. 23:25:52

Bocsi, csak közben véletlen elküldtem, mert telefonon írtam, még egy plussza tnulság, hogy semmit ne írjak telefonról xD...

Tehát egy ilyen erdei jószágban nincs semmi meglepő egy démonhoz képest, főleg, hogy az elöbbi az elvileg nem ártott semmilyen nagytestű lénynek és nem is fog ahogy így elnézem. Ez olyan lenne, mintha mi egyedül próbálnánk ürlényekre vadászni kb.
Lehet, hogy nem is fél tőlünk, mivel sátrakat is kapirgálhat a friss kolbi illatáért, de egyszerűen bottal sem érne hozzánk, mivel evoluciós szempontból egyáltalán nem volt alkalma kétlábonjárókat mészárolnia.
Amúgy a lovacskázó járása az teljesen reális lehet az egyensúly hiány ellenkompenzálása gyanánt.

KMJ 2012.02.09. 09:51:58

Folytattam a gondolkodást a fanyűvővel kapcsolatban, és természetesen nem találtam materiális választ a létezésére, mint ahogy eddig sem. És ahogy elnézem a tudósok bizonytalan evolúciós összefüggéseit, lehet, hogy ők sem fogják tudni, hogy pontosan mi ez.
Viszont eszembe jutott a nagyon jó természet gyógyász nénim, aki azt mondta nekem, hogy a teremtés nem fejeződött be.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.09. 10:27:44

Én démonokat vagy ilyesmit nem láttam, de nem is nagyon emlékszem a hároméves koromra.
Én fényes nappal láttam, világosban, szerintem tuti nem képzelődtem vagy halucináltam...
De lehet hogy csak egy madár volt. Mondjuk többször is láttam, van amikor este is, szóval akkor könnyen összekeverhettem egy madárral.

De ahogy emlékszem sokkal nagyobb volt egy madárnál. Szóval én hiszem, hogy tényleg egy repülő őshüllőt láttam, nem egy madarat, vagy ilyesmit.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.09. 18:13:09

Amúgy furcsa, hogy más történetekben is úgy írják le a fanyűvő futását, mintha szökdelne.

Lyphian 2012.02.09. 18:58:28

@maskedmagicianfan: Igen eddig minden észlelés megegyezik :) És már van egy pár...

Kerike 2012.02.09. 19:25:41

én csak arra lennék kíváncsi, hogy ez és az előző posztban lévő észlelés mikor történt. már írtam régebben egy olyan gondolatot, hogy talán a lény mozgása újhold és negyedhold közé esik. szóval ha kapnék a szemtanútól egy időpontot napra pontosan, akkor holdnaptárral be lehetne azonosítani, hogy tényleg a két holdállás közé esett-e az észlelés. és akkor ténylegesen ott tartanánk, hogy a lény mozgásának és életének köze van a hold állásához, mint ahogy egy régebbi témánál is leírtam összegezve.

KMJ: a démon észlelésedhez
nos...már lassan egy éve elkezdtem a bibliatanulmányozást, és most pont ott tartunk, hogy milyen szellemteremtmények vannak (angyalok és démonok). na most a Biblia is meg a tanulmányozós könyv is leírja, hogy régebben mind a démonok és mind az angyalok képesek voltak emberi testet felvenni és megjelenni vagy megszállni.
1914-ben aztán a Sátán és a démonok ki lettek űzve az égből a Földre. de!!! az Isten nem engedi sem nekik, sem az angyaloknak hogy megjelenjenek az embereknek. igaz, tesznek olyan dolgokat, amikkel agyon ijesztgetik az embereket, de kárt bennük nem tesznek, és nem is jelennek meg. én hiszek ezekben a lényekben, de a Biblia azt írja, hogy minden ilyen dolog (jeti, nagyláb stb.) mind csak a démonok és Sátán játéka... ezen én is elgondolkoztam sokszor, hogy vajon hogy lehet ez, ha elég sok kézzel fogható bizonyíték és felvétel támasztja alá a létezésüket a kriptideknek. van egy pár tanú (sztem tudjátok kire gondolok) ismerősöm, és ők sem tudnak erre magyarázatot adni, pedig párszor megkérdeztem.

tegnap voltam pont tanulmányozáson és a barátaim mesélték, hogy nekik is volt ilyen találkozásokban részük.
pl. az egyik történet, ami ide illik, arról szólt, hogy 2 fiatal srác a Körös parton aludt (próbált), mire sikításra lettek figyelmesek, jó messziről. elindultak bicóval haza, és mintha az a "valami" szórakozott volna velük. egyszer a sikítás a hátuk mögül hallatszódott, aztán elölről és így váltakozott. amikor beértek a városba, a házuk előtt a levegőben megpillantottak valamit...a srác elmondása szerint áttetsző volt, mégis szürke (a sötét égbolton látni lehetett) színben látszott és talán még az arcát is ki lehetett venni. ők démonnak tartják, de mégis nem biztosak benne, ugyanis hitük szerint ott van az, hogy nem jelenhetnek meg.
nekem egyből beugrott, hogy talán egy banshee-ról lehet szó (egy olyan szellemlény, amely olyan embereknek sikít, akiknek valamilyen hozzátartozója a közel jövőben meg fog halni), de sajna nem történt semmilyen haláleset, így én is koppantam az elméletemmel.

másik eset ami velem történt meg. 14-15 lehettem, tél volt, este fél 9, és az utcánkban tekertem hazafelé. tudni kell, hogy akkor még nem volt járható az út, nem volt kibetonozva, így a járdán közlekedtem. a járdát magas meggy és cseresznyefák tarkították... síri csend volt. ahogy tekertem mintha valami a mögöttem lévő vaskapuhoz ütődött volna. gondoltam egy kavics vagy jégdarab amit a bicóm kereke csapott fel a kapunak. és amikor hátranéztem (a fény pont megvilágította a területet), egy árnyékot láttam mozdulni a havon és a járdán. nem volt semmi élőlény a környéken. se macska, se az udvaron kutya, se ember, semmi. azóta sem jöttem rá, hogy mi lehetett. lehet hogy talán a szemem csalt meg, lehet, hogy egy árnyéklény volt, lehet démon... nem tudom. bár 60 %-ot adok az árnylénynek.

szóval a leírtakkal nem azt akarom mondani, hogy én ragaszkodom a tanulmányozó könyvekben leírtakhoz, de hiszek bennük, és hiszem mindazon lényekben, amik a kriptid szóba beleillenek. és ugyebár az angyaloknak és démonoknak is nagy hatalma van. talán amit te láttál KMJ vagy amit a srác, vagy amit én, az egy olyan démoni lény volt, ami áthágta Isten akaratát és csak úgy heccből megjelent és ijesztgetett. hiszen démon , és neki nincs oka szót fogadni Istennek.

sajna ezek olyan kis ajtók, amin hiába megyünk be, nincs magyarázat a dolgokra, amik odabent vannak, és hiába keressük, megannyi választ és lehetőséget találunk... de lehet, hogy valamelyik válasz a helyes

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.09. 20:02:49

Jó sok mindent írtál! :)
Én is hiszek Istenben.

Lyphian 2012.02.09. 21:48:58

Nagyon átmentünk lelkizésbe...mindegy. Most én jövök :P Barátság. Ezzel bármit el lehet söpörni az útból, a barátság leköröz bármit, kisegít abból a jól ismert helyzetből mikor két barát közül az egyik vallásos de a barátja elítéli a másik vallását, de nem a barátját, hiszen barátok! És ha erre rájönnek akkor teljesen rendben lesz a jövőjük. Így söpör le a barátság bármely vallást és így jön az, hogy nincs is annál jobb! De a csúcs az amikor egy jó baráttal felcsapunk kriptovadásznak xD Társadalmi célú hirdetésünket hallották...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.10. 09:46:48

Nekem is volt egy nem vallásos barátom, nagyon jóban voltunk. csak sajnos az ország másik végébe kellet költöznünk...

Kerike 2012.02.10. 10:45:48

Lyphian: megint csak félreértettél. sehol nem írtam lelkizésről, sem a barátság "erejéről, hatalmáról". barátok voltak, igen. és együtt voltak ott, amikor megtörtént a sikítós eset. a vallás sem tartozik a történeteim központjába. azért tettem erről megjegyzést, mert így érthető a sztori...
és a történet a lényeg. nem az adalék...
ennyire félreérthetően írok vagy csak belém akartok kötni? komolyan nem értem...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.10. 12:58:08

Én többször is láttam a repülő szörnyet, nappal, és éjszaka is. Egy páran a közeli faluból látták, és van pár történet is róla, de nem olyan híres kriptid...
Madárszerű, de mégsem madár. De hatalmas. Látszott, hogy hissé átlátszó bőr szárnya van, ahogy a fény átvilágít rajta. Amikor először láttam, tényleg valami nagy madárnak hittem. Mondtam is a többieknek:
"Azt nézzétek, mekkora madár!"- De amint közeledett, és elhaladt a fejem fölött, láttam, hogy ez valami más. Elég furcsán csapkodott a szárnyával, fehér, és szürke színü volt. Ahogy áthaladt a fejem fölött, látszott, hogy a nap fénye kicsit átvilágít a szárnyán. A lába is érdekes volt. látszott az is, hogy nincsen tolla.
Rögtön berohantam, és mindenkinek szóltam. Mindannyian kijöttünk, de nem láttuk. Nem hittek nekem... Be is mentek, de én kint maradtam. Aztán láttam, hogy egy csomó galamb egyszer csak felröpül a fáról. Mintha valamitől megijedtek volna. De nem láttam ott semmit. Aztán hirtelen utánukrepült egy ugyanolyan szörny, mint amilyet az imént láttam. Most sokkal közelebbről láttam, de sokkal kevesebb ideig. Megint berohantam, de rám se hederítettek. Újra kimentem. Még egyszer utoljára láttam a távolban elrepülni. Ez nappal történt, de máskor is láttam ezután nappal is meg éjjel. Ez volt az első eset.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.10. 13:02:19

Amúgy szerintetek mennyit adnának egy fanyűvőért?

Lyphian 2012.02.10. 18:28:53

@Kerike: Az előző posztomban csak leírtam néhány gondolatot...semmilyen félreértés nem történt, ha így érzed akkor bocsánat...

@maskedmagicianfan: Ki adná el szegényt :O

Mellesleg ha valaki szabad hétvégén: most a hóban látszódnak a lábnyomok XD Én sajna ezen a hétvégén nem tudok kimenni kirándulni.

KMJ 2012.02.10. 18:49:10

@Kerike: Egyetértek veled, én is hiszek a biblia nagy részében, és én is láttam már árnyalakot, amiben nem vagyok biztos.
De azért a démonlátomásnál az arcot megprobálhatom leírni, (tudni illik a traumák fotószerüen megmaradhatnak)ha jól emlékszem ördög szerű volt: fekete fej, narancssárga szem, száj, fehér szarv és fog, valami ilyesmi, nem esküdnék meg rá. És felhő szerűen ment el fölöttem, miközben feküdtem az ágyban, ahogy megláttam fölordítottam.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.10. 20:14:12

Én szívesen mennék kirándulni, de sajna csak majd júniusban tudok. Sajnos valószínüleg akkor már nem lesz hó.:D
De attól még megkereshetem Fanyűvőt, majd kimegyek sétálni este. ha merek.... Majd viszek zseblámpát, mert állítólag fél az erős fénytől.(vagy nem szokott hozzá a szeme, hiszen éjjeli állat). De jó lenne látni egy igazi, élő, hús-vér fanyűvőt! de azért elég félelmetes látvány lehet...

KMJ 2012.02.11. 13:37:16

De, neked állmodtam maskedmagicianfan, és mindenki másnak is aki nem tudja fölmérni az illúziót a valóságtól. mert ahogy elnézem, nem vagy még felkészülve ilyen igazságokra, ez nem is baj,csak nem értem, hogy hogy van az, hogy a fanyűvőt benyeled és az amúgy is (ősi démonokat, amiket több millióan láttak már) egy képviselőjét akinek a feje megjelent nekem látomásban, azt nem?, Amúgy van erre egy csonk magyarázat, hogy a gyerekeknek olyan az energiájuk, hogy könyebben tudnak kapcsolatba kerülni velük másdimenziós lények, ez nem meglepő, hisz a gyerekek jelleme is nyílt.
De amúgy sem lenne sok értelme nyomozni útána,de azért gondoltam, hogy ha Kerike már bibliát tanulmányozza, akkor őt biztos érdekli valamennyire, és leírtam neki pár szóban a kinézetét is.
. Én már nem veszem a lényeket komolyan, attól függetlenül,hogy rengetegben hiszek, én annál jobban hiszek egy bizonyos lényben, hogy 1.minnél régebb óta fennmaradt a legendája,2.személyes tapasztalat., de ezektől függetlenül próbálom magam távoltartani a fölösleges gondolkozástól róluk.

Nem vagyok szakértő de konkrétan a Fanyűvőből valószínűleg nagyon kevés is van, hogy csak ilyen ritkán látták, és ahogy elnézem @maskedmagicianfan: téged sem tudományos, türelmes, bölcs, motiváció hajt a megtalálásához. De ha tényleg egy hatalmas egybeesés útján találkoznál egy ilyen Fanyűvővel akkor mi változik? maximum lefotózod és lessz belőle egy nagyobb felhajtás és ha mégnagyobb esély van akkor lehet, hogy egy kutató fel is figyel rá, aki el is tudja kapni a fotód erejének köszönhetően, egy rászabott csapdával. Csak még azt tanácsolom; hogy egy picit mérlegeljetek az ilyen lelkesedések elött, hogy minek mennyi az esélye, és hogy mennyi csalódás és energiával járna egy ilyen eredményű egybeesés kimenetele, mint az 5-ös lottó kb, véleményem szerint.
És ha a démonokban is annyira akarsz hinni, mint a Fanyűvőben maskedmagicianfan, akkor tanácsolom, hogy te is olvass utána, csak az jóval bonyolultabb tehát valószínűleg jobban összezavarodnál és nem tudnád földolgozni és ráfognád, hogy hülyeség, főleg úgy, hogy tapasztalatod sincs róla. De ha mégis elhinnéd, akkor ugyan olyan lehetetlen helyzetbe kerülnél mint a Fanyűvővel kapcsolatban.
Na mostmár eleget magyarázkodtam, ezt csak azért írtam, mert reménykedem, hogy jobb,semmire nem vezető illúziórabság mentes, felmért életed lessz.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.11. 22:07:55

Én elhiszem, hogy démont láttál, csak poénból írtam. Én is láttam már ehez hasonló furcsaságokat. Pl emlégszem, még gyerekkoromban többször is volt már, hogy nem tuttam elaludni, és a szemem megszokta a sötétet. És láttam, hogy mintha valami ott mozogna, csak kicsit olyan átlátszó volt, mintha rezegne a levegő, és egy kicsit olyan furcsa körvonalakat alkotott. De az sem 3éves koromban volt, hanem olyan 6-7 vagy 8évesen. Én a 3éves koromból sinte semmire nem emlékszem.

Lyphian 2012.02.12. 15:52:12

Remélem ez a sztori nem úgy zárul ahogy a másik; a bejelentő üzenetét olvassuk csak el, de valahogy a bejelentő itt NEM kommentál és fogalmunk sincs hogy róla (a Fóti Kopasz-hegy melletti észlelésre gondolok). Hova tűnnek el a srácok??? Én nagyon de nagyon örültem mikor bejelentettem a lábnyomot és a sztori megjelent a blogon...vagy ez csak én vagyok?

Lyphian 2012.02.12. 15:54:40

A 'hogy' szó nem kell a harmadik sorban >< Mindegy...kicsit kiakasztó hogy eddig háromból három bejelentő nem válaszol.

Kerike 2012.02.13. 10:10:48

@KMJ: amit magicianfannak írtál arra csak annyit, hogy nyugodtan lehet az itt írógató emberkéknek lelkesedése. mert miért ne? hisz én is találkoztam már olyan lénnyel, amiről fogalmam sem volt hogy mi az. és magam alá tojtam a félelemtől. és most, illetve már jó pár éve, mióta komolyan foglalkozom az ilyen természetfeletti lényekkel, megfogalmazódott bennem valami olyasmi, hogy ez azért nem semmi. mert egy alföldi, mezőgazdasági város lakója vagyok, és hány magyar embert ismerek, akinek szintén volt ilyen találkozása? anyámnak elmondtam, kinevetett... de itt? itt meghallgatnak, megosztják velem , ha esetleg mással is történt e ilyen. és ez olyan dolog amiért lehet lelkesedni. tudom, hogy te a keresésre és az ezzel kapcsolatos dolgokra gondolsz. de ha arra nem is, viszont a találkozások adhatnak olyan löketet, ami miatt lelkesedni lehet. remélem érthető amit írok...
szóval nem kell elcsüggedni senkinek h nem találkozott semmivel, nem látta a fanyűvőt stb. majd egyszer összefogunk, ha mindenkinek lesz ideje, pénze, ereje, megfelelő tapasztalata és elmegyünk és kizavarjuk a fanyűvőt a fenyvesből. vagy egyszerűen lefényképezzük és megfigyeljük. (Néma Bobot előre küldjük, hogy ha esetleg támadó hajlama lesz :DD) és az, az a perc, amikor MI, akik ott leszünk, rátalálunk, hattttalmas örömmel fog eltölteni mindenkit, és hidd el, össze fogunk kovácsolódni... de mondjuk ez már most elkezdődött. és ez jó. ezért is érdemes lelkesedni:)

KMJ 2012.02.13. 14:19:16

Ha létezik ez az izé,izék, akkor maguktól is előkerülnek, vagy fölfigyelnek rá a tudósok (akiknek esélyük lehet befogni egy élőt), ha viszont ezt gyorsítani akarjátok, akkor csak a bizonyítékok keresésében bízhattok, pl abban az ürülékben aminek a fölkeresését ajánlottam a lábnyom melletti gödörben, annak minden fajta hatás vadász fotónál jobban hinnének a szakemberek, és ritka is, meg a megtalálási esélye is, de ha van, akkor lehet hogy ott van (volt) a Fóti hegyen, mert amióta tanácsoltam eltelt egy csomó idő és nem tudom, hogy foglalkozott e azóta valaki vele...

Lyphian 2012.02.13. 14:42:37

Nagyon szép amit írtál Kerike! Látom KMJ 10 perce írt, pont most értem haza :D A lábnyom megtalálása után egy héttel vagy pár nappal később megint kimentünk oda kirándulni, ezt írtam régebbi posztban is, hogy arra járó valakik/valamik vagy a szél betemette a gödröt, már nyoma sem volt. Lesz még bőven alkalmunk.

Lyphian 2012.02.13. 14:49:02

Oké tudom hogy a 'lesz még bőven alkalmunk' eléggé lehangoló és béna kifogás is, tényleg sajnálom hogy legelső alkalommal nem ástam ki semmit de akkor nem volt nálam lapát vagy zacskó amibe mintát tehetnék. A lecke meg lett tanulva: a jó kriptovadásznál mindig van minta befogadására alkalmas eszköz!

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.13. 15:00:00

épp most értem haza, és rögtön leültem a gép elé. Amúgy lehet, hogy rengeteg kriptid él Magyarországon? Én az alföldön, a Nyírségben lakom. Itt látam a repülő szörnyet, és sokmindeki más is látott már fura lényeket a fanyűvőn kívül is.

hawke 2012.02.13. 18:12:55

Sziasztok! Én új vagyok itt, most regisztráltam :) a kriptidek és a paranormális jelenségek mindig is érdekeltek, de a fanyűvőről most hallottam először. maskedmagicianfan én is a nyírségben lakok és egyszer kb. 2 éve nyáron én is láttam a szemem sarkából egy hatalmas madárszerű lényt az ablakunk előtt elrepülni, meg esténként sokszor hallok madárszerű sikító hangokat.

hawke 2012.02.14. 11:25:40

www.hir24.hu/tudomany/2012/02/13/lila-mokust-csaltak-csapdaba/~~tech-tud lila mókus gondoltam blinkelem ha már volt narancssárga aligátor is, amúgy lehet, hogy ez valami új csokinak a reklámállata :D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.14. 14:30:24

Klassz a lila mókus! XD nekem is kéne egy....

Amúgy örömmel hallom, hogy nem vagyok egyedül aki látott pterosaurust, vagy legalábbis egy arra hasonlító állatot...
Én nem a szemem sarkából láttam, hanem pont a szemem előtt, szóval tuti nem madár... Többször is láttam, közelebbről, távolabbról, éjjel is, meg nappal is...

és hatalmas.. véleményem szerint egy pteranodonfaj, mert azok nagyon hatalmasak. és ott ahol láttam nem csak erdő van, hanem hatalmas pusztaságok és mezők is. Talán felfedeztünk egy új kriptidet? Végre egy kriptid, amit én magam (meg persze még aki látta, közösen) nevezhetünk el.
pl: Nyírségi Szörny...
vagy Nyimo..azaz NYÍrség MOnster...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.14. 14:35:32

épp most töprengtem.. és eszembe jutott egy jó név neki!

Hundraco

Na? Szerintem tökéletes. Benne van hogy magyar, meg egy magyar pterosaurus nevéből hogy "draco".

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.14. 14:37:24

Ja, elfelejtettem írni, hogy én is hallottam hangokat. Madárszerű, de inkább dinószerű, bár tudom, hogy a Pterosaur nem Dinosaur.

hawke 2012.02.14. 17:49:36

a hundraco az tényleg nem rossz :)

KMJ 2012.02.14. 19:16:41

Szerintem is tök jó:D.
Amúgy lehet, hogy hülyeség, de az is lehet, hogy az ősmagyarok turuljához van valahogyan azért némi köze a hundraconak. Az is nagy, madár szerű, és fura volt. csak a legtöbben "mostanában" a sólyommal, vagy sassal próbálják megmagyarázni, de van egy olyan érzésem,hogy ha azokat sem ismernék a mai emberek, akkor verébbel próbálnák megmagyarázni xD.
Amúgy a ritkaság az valószínűleg sokat lökhetett a mitológia érvényesülésén. Mondjuk ez nem furcsa, mert szinte már mi is mitológikus szinten üzzük például a Fanyűvőt, ami szintén nem gyakori jószág, és szintén nem lehet megmagyarázni tudományosan, más állatokkal, pl; csimpánzal.

KMJ 2012.02.14. 20:43:33

@maskedmagicianfan: A megörökítés az jutott eszedbe a hundracoval kapcsolatban? Tudod mit, szerintem Istvánnal csináljatok belőle egy cikket, mert egyelőre említésre méltónak tűnik :D.
Am nekem is jutott eszembe egy vicces név xD: turulgyík.

hawke 2012.02.15. 10:56:56

lehetne a neve Felhőnyűvő xD

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.15. 12:49:18

Ja! XD

Amúgy énis előbb a turulmadár névre gondoltam, és egy ideig így is hívtam a lényt. Egyébként írtam a blogomon egy posztot a turulmadárról. Az internetről szedtem le, abban is sólyommal azonosítják.

kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/2012/02/turul-legendas-magyar-sas.html

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.15. 13:15:58

majd nyáron akk megpróbálom lefilmezni, most nem igen játok arrafele, főleg ebben a nagy hóviharban!

KMJ 2012.02.15. 20:41:51

@maskedmagicianfan: Tök zsír, lehet, hogy dög kihelyezésével közelebről is meglehet nézni, persze ez csak a legvégső stádium, az ilyesmit is ki kell deríteni, hogy kb mikor, és milyen rendszerességgel látható, de akkor már lehet, hogy vki madárszakértőt érdemes meghívni:D.

hawke 2012.02.16. 11:02:19

amúgy nagyon király ez a blog, tegnap szinte egész nap ezt olvastam mert beteg vagyok és nem voltam suliban. legjobban a fanyűvőről szóló cikkek érdekelnek. fénykép vagy video még nincs róla?

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.16. 13:17:49

Én múlt héten voltam beteg.
Amúgy majd kiteszek nyáron a mezőre egy kis nyers húst, és elbújok a bokor mögé.
Ha idejön a Hundrakó, lefotózom, vagy inkább lefilmezem! Remélem sikerül megörökíteni! legalább lehet egy kicsit híres lennék

hawke 2012.02.16. 14:16:05

sok sikert hozzá, remélem sikerül lefilmezni, a kezed majd ne nagyon remegjen mint általában a kriptides videóknál :) és vigyázz, nehogy a csali helyett téged egyen meg! :D

kereső77 2012.02.16. 19:00:25

Üdv néktek!

Olvasgatom egy ideje az itt leírtakat. Ami azt illeti más kriptozoológiával foglalkozó oldalakat is. Igazából azért érdekel a téma mert én megfordulok kihalt kietlen helyeken, sokszor messze a lakott helyektől. A Bakonyban élek és sokszor jártam már e hegységet, legyen szó a Keleti a Déli vagy a Magas Bakonyról. Sokszor aludtam kint az erdőkben télen és nyáron is a cimboráimmal. Az utóbbi két évben változatos időpontokban jártunk különböző helyszíneken. Miért írom le mindezt? Olvastam az iszkaszentgyörgyi és a bakonyszentlászlói leírásokat a fanyűvőről. Számos kérdés merült fel bennem. Pl. Senki soha nem talált szőrt, ürüléket vagy bármi fizikailag megfoghatót ezen lényről?
Mert ha ilyen lenne be lehetne bizonyítani, hogy miféle fajhoz köthető.
Másrészt ez nem nagy ország, és szerintem eléggé ismert minden apró szeglete.Ismerek vadászokat is. Ha a feltételezett fanyűvőmegfordult volna valaha a Bakonyba szinte 100%-ra veszem, hogy valamely vadásztársaság min. egy tagja megleli a nyomait,és ahogy én a vadászokat ismerem a bőre már száradna valahol...
Meglehet szkeptikusra sikeredett első beírásom, de én sokat járom a határt és oly helyeket ahol csak ritkán jár ember.Mióta ezeket a leírásokat olvastam kissé aggódtam is, no de fokos, gázspray és harci késsel mindig rendelkezem, nem félek, de az ismeretlent (ha létezik) respektálom.
Nos, ezentúl majd figyelek.

Üdv: kereső

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.16. 19:53:48

A Bakonyban találták meg a Bakonydaco maradványait is. Róla nevztem el a Hundaco-t. am. lehet, igaza van. DE van egy történet, amelyben akkor találkoztak a fanyűvővel, amikor épen vedlett. Találtak szőrcsomókat is, de nem tudom miért, de ott hagyták, pedig döntő bizonyíték lenne a létezésére.

Lyphian 2012.02.17. 00:02:05

@kereső77: Szia, örülök hogy még egy rendkívül tapasztalt kommentáló regisztrált, részemről a megtiszteltetés :P Attól tartok hogy a Fanyűvőt keresve sem lehet megtalálni és az egész a szerencsén múlik, hiába a drága felszerelés vagy bármi. Hasonlóan járom az erdőket mint Te és még mindig próbálom felfogni hogy mennyire szerencsés vagyok hogy lefotózhattam azt a lábnyomot Fóton. Ez a valami létezik és nem hagyja magát leleplezni, remélem nálunk azért nem okosabb...sok sikert mindenhez, remélem még beszélünk itt!!

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 16:10:23

A hundracoval kapcsolatban szerettem volna még írni valamit.

Nagyapámnak régen volt egy kutyája, aki egyszerűen felszívódott. Nem sokkal késöbb, a szomszéd kutyája is ugyanígy járt. Lehetséges, hogy AZ vitte el őket?

hawke 2012.02.17. 18:20:48

hát nem tudom, attól függ mekkorák voltak a kutyák, mondjuk az a valami amit én láttam sokkal nagyobb volt mint egy sas de nem tudom, hogy ugyanazt láttam e mint te mert csak kb. 1 mp-ig láttam és nem nagyon tudtam megfigyelni, nekem egyszer volt egy kölyökmacskám ami eltűnt, meg a szomszédom a macskáját széttépve találta meg kertjükben, igaz azt a másik szomszéd kutyájára fogták bár szerintem az a kutya nem volt olyan vad, meg a kertben is volt sok olyan hely ahová a macska felmászhatott volna a kutya elől a hundraco elől meg nem igazán lett volna hová menekülnie :( amikor az én macsekom tűnt el akkor a környéken nem volt sok embernek kutyája, akinek meg volt az nem engedte ki az utcára, de remélem, hogy szegényt nem a hundraco vitte el és még most is él valahol

hawke 2012.02.17. 18:27:21

@maskedmagicianfan: amúgy kb. mekkora a hundraco?

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 19:32:19

Régen nekem is eltűnt a macskám, még csak pár hetes volt szegény. :(
akkor még a Dunántúlon laktam, mert kb fél éve költöztünk ide. A nagyapám kutyája egy közepes méretű, jagd terrier keverék volt, a szomszédé meg egy kisebb méretű kutya, nem tom az milyen fajta.

A hundraco szárnyfesztávját kb négy méteresre saccolnám, de nem kizárt hogy csak két méter volt, mert tudod amikor fél az ember kicsit másképp látja a dolgokat. Úgy megrémültem, majdnem magam alá tojtam, de tuti nem madár volt, attól nem szoktam megijedni.

A nagyapám kutyája szabadon járkálhatott a faluban. Már máskor is volt, hogy eltűnt, és amikor előkerült, csupa vér volt, tele sebekkel. (jó mély sebek). Sok időbe telt, amíg begyógyult.
Utána meg a sebek helyén nem nőtt vissza
a szőr. Persze rögtön ráfokták a szomszéd németjuhászára.(másik szomszédé, nem azé, akié a kiskutya volt.). Amikor utoljára eltűnt, reméltük, hogy előkerül, de sajnos nem így történt. Megint a németjuhászt okolták. Nem sok időre rá, a szomszéd kiskutyája eltűnt. Azt is a németjuhászra fogták.

Szerintem tuti nem a németjuhász volt, nem szokott más állatokat bántani. Egész szelíd kutya.

KMJ 2012.02.17. 20:12:11

Ha nem voltak tüzijátékozások a kutya-macska eltünések környékén, akkor tényleg gyanus.
Nem tudom, hogy a rókák mire képesek, de van egy olyan érzésem, hogy egy macska nem lenne lehetetlen neki.
Amúgy az el caminon amikor mentem 2 éve, egy sziklás részen a spanyol zarándokúton, akkor a sziklás domboldalon amikor caplattam föl az ismerőseimmel tőlem balra felbukkant kb,max 5 méterre egy sas, természetesen hatalmas volt, kb 1,75 cm-es szárnyfesztávú, amitől lenyűgöző élmény volt. Picit kanyon szerű és szűk zarándokút szakasz volt, és alacsonyan repült, tehát valószínűleg nem vette észre a fölbaktató zarándokokat, és azért repült oly közel hozzánk, de 5emberből egyedül én vettem észre, pedig elég feltünő jelenség volt látványra xD, mert hangja az nem volt :/.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.17. 22:36:08

Hát bőven szilveszter előtt tűntek el az állatok. Amúgy szilveszterkor felbukkant a kertünkben egy kis spániel, valószínüleg a tüzijátéktól ijedt meg.

Én is láttam már nagy sast, miközben Rozsrétban az eget kémleltem. De tényleg hatalmas volt!

hawke 2012.02.18. 01:38:41

tőlünk kb. legalább 1 km-re van az erdő és rókát meg nem nagyon láttam itt mászkálni :) az én macskám kb. 2-3 éve tűnt el augusztus 20. előtt pár nappal, akkor még nem tüzijátékoztak

kereső77 2012.02.18. 08:50:45

@KMJ: Üdv! A róka képes elkapni a házimacskát, bár ha jól tudom nem túl gyakori. Ilyenkor is inkább a süldőmacskákat.Ilyet egyszer én is láttam a saját kertemben, a cicusból csak a fele maradt.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.18. 13:16:30

Belekezdtem a blogomon egy hundracoról szóló posztba. remélem a hétvégén sikerül befejeznem.

hawke 2012.02.19. 15:43:46

@maskedmagicianfan: érdekes volt, jó az a kép a pteranodonról, kár, hogy nem igazi

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.19. 17:03:29

:)

De ha minden jól megy, remélem sikerül egy viszonylag jó minőségű videót vagy képet készíteni. (a videó jobb lenne, mert az hihetőbb, mivel nehezebb hamisítani.) bár igazából fogalmam sincs, egyáltalán hogy lehet hamis képet és videót készíteni, de nem is áll tervemben. :)

KMJ 2012.02.19. 20:56:00

Lehet, hogy hülyeségeket írok, de az szerencsére úgy is kiderül. Van 1-2 ötletem a Fanyűvővel kapcsolatban.

Szőrzet: Elvileg őszülős a szőrzet színe. Ez azt jelentheti, hogy nem termelődnek színanyagok a szőrben, mert nincs rá szükség, valószínűleg a párzásban is fölösleges lenne, vagyis nem kell küzdeni a párosodásért, ami jóhír lehet szelídség szempontjából, vagy pedig csak simán ritkák az egyedek és azért nincs párzási dominanciának jelentősége.
Bőrzet: ha szürke, akkor az a fényhiánytól lehet.
Előfordulása: Szerintem ember települések közelében fordulnak meg a legtöbbször, mint ahogy mi is xD. Mert ahol ember van, ott kaja, pia is van a közelben.De azért alapvetően nyugalomra vágyik, hisz nem megy be a falukba és nem eszi meg a kisgyerekeket, ha a táplálékot a rejtekhelyekkel határolt település közelben is megtalálja.
Járás, alkat: Mivel olyan állatról van szó, ami feltehetőleg nem harcias,mert mijen hatásoktól lenne az? ezért lehet vékony alkatú, de ugyanakkor magas is, mert kevés a fa, viszont több a talaj akadáj ,ezért engedhette meg magának a szögdécselős barangolást, ami megmagyarázhatja a méj és fura nyomok hagyását, és négykézlábon rövid távon valószínüleg gyorsabban halad. Sőt ezekből kiindulva lehet, hogy bizonytalan az egyensúlya két lábon, mivel az emberhez képest keveset használja a kétlábonjárást, és görnyedt. A farka meg elcsökevényesedhetett a kevés használattól az evolúció során.

Bioritmusa: Kerike fölvetette a Vacckor nevü felhasználójával a Fanyűvő lábnyoma kommenteknél, hogy ö összehasonlította a beszámolók időpontját és kapott egy(nagyon dícséretes észrevételt:)), hogy a legtöbben újhold és első negyed közötti állapotában látták.
Én meg felvetem azt, hogy ha ez tényleg így van, akkor lehet, hogy egy hónapban csak 1 hétre jönnek elő a rejtekhelyükről, és az is lehet, hogy a termékenységgel is összefüggésben van az aktivitásuk időpontja.
Bár én egy hasonló bioritmusu állatról sem tudok, aki egész életében havonta csak egy heti rendszerességgel aktív a környezetével. Ez olyasmi kb mintha mi negyed ennyit lennénk fenn nappal.

KMJ 2012.02.19. 21:04:05

A koaláknál van olyan, hogy 24-órából 4-et töltenek el aktívan.

hawke 2012.02.19. 23:02:05

lehet, hogy a hideg miatt nem jön elő olyan gyakran, nyáron lehet, hogy többször is elő fog jönni, de lehet, hogy ez is hülyeség amit én írtam, vagy az is lehet, hogy még a telihold fénye is erős neki (de sokszor írtam, hogy lehet) :D

Lyphian 2012.02.20. 10:35:32

@KMJ: Mintha könyvből olvasnál oO Szavakat nem találok :))

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 14:53:59

Egyébként a hundracoról arra gondoltam, lehet, hogy a pterosaurus az evolúció során kétéltűvé vált, így lehet, hogy télre kibernálja magát.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 14:56:01

a téli álommal a fanyűvőre gondoltam, nehogy félreértés essék xD

KMJ 2012.02.20. 18:39:41

@Lyphian: A lehető legérthetőbben probáltam megfogalmazni az ötleteimet a kívülállóknak:) Akik közül egyszer talán valaki hasznát vehetik majd a gyakorlatban is, ha ez-az reaális lehet. De ha kiderülne, hogy ez az egész kamu, akkor nagyon szégyelném magam, hogy ennyi időt loptam magamtól és másoktól is a fölösleges illúziókért gyártott ötletekért:(.
Van még 1 ötletem; a Fanyűvő nagyon okos humanoid lehet, lehet, hogy tisztában van a lábai és kezei előnyeivel, és az is lehet, hogy ha ezeket (kezet, lábat) lát egy másik élőlényen (mondjuk emberen) akkor sejtheti, hogy hasonlóan fejlett lehet az az élőlény mint ő, tehát pl. nem birka, vagy egyéb könyen elejthető négylábon járó jószág.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 19:10:40

@KMJ: Tehát ha négykézláb állnék az erdő közepén, lehet, hogy a Fanyűvő megpróbálna megölni? 0o0 azt nem szeretném.... egyébként igazad lehet:D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.20. 20:24:02

@hawke: egyébként Te is leírhatod a történetedet, amikor a hundraco-t láttad!

sőt, bárki írhat aki látott már hasonló különös lényt!

dinobuster112@gmail.com

hawke 2012.02.21. 15:30:12

Nyugodtan kiírhatod :)

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.22. 13:21:27

Egyébként ha látnék egy fanyűvőt, én azt a helyet nem elkerülném, hanem épp hogy gyakrabban járnék oda.

hawke 2012.02.22. 17:18:55

Valamelyik nap azt álmodtam, hogy kriptozoológus vagyok, és volt egy kb. 5 fős csapatom akikkel sikerült elkapni egy fanyűvő kölyköt. :)

hawke 2012.02.22. 17:31:57

@maskedmagicianfan: láttam, hogy már kiírtad a blogodra a beszámolómat, köszi :) az előző hozzászólásomhoz még hozzátenném, hogy néhány álmom meg is történt, remélem egyszer ez is megtörténik :)

Lyphian 2012.02.22. 18:09:33

@hawke: Hogy nézett ki az álmodban a kölyök Fanyűvő?? Fontos lehet, néha egy bizonyos dolog pontosan úgy néz ki (amit még soha nem láttunk), ahogy a valóságban is, velem már sokszor megesett. Ez úgy működik hogy a mi agyunk felfog és megőriz mindent (igen mindent, nincs kapacitás) és később 'újrahasznosít' (és később álom formájában is előjöhet). Hogy is mondjam...olyan mintha az agyunk minden információt beszívna olyan dologról is amiről fogalmunk sincs hogy létezik és nem feltétlenül kell ott lennünk egy bizonyos helyen ahhoz, hogy agyunk felfogja hogy ott mi történik. Erre az érdeklődési kör rásegíthet. Tudjuk, hogy a szem felfog de igazából az agy lát. Akkor miért ne történhetne meg az, hogy pl. az agy felfogott egyik nap, dolgozott rajta és csak álomban látjuk, persze reggel legtöbb esetben fogalmunk sincs hogy mi volt az amit álmodtunk...hawke esetében viszont tudjuk hogy ír, segít vagyis érdeklődik a mi nyűvink iránt. Ermm, ki érti amit írtam mer' én nem :)) Nem tudom hogy amit hablatyoltam az bizonyított-e, de talán van értelme. Nem a déjá vu érzésről beszélek.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.22. 18:48:31

már van egy jó pár hozzászólás! :)
Én gyakran álmodom dinoszauruszokról. :D

egyébként @Lyphian: én értem mit írtál!:)

gondolom, hogy az agy összegyűjt minden infót amit olvasunk pl a fanyűvőről, és néha álom formájában összerakja, vagy valami ilyesmi...

Lyphian 2012.02.22. 19:52:43

Pontosan. De mégis, hawke tudnád jellemezni a kölyök nyűvit? Volt-e hangja, mit csinált, félt-e a csapattól vagy bármi.

hawke 2012.02.22. 22:48:58

@Lyphian: arra nem emlékszem, hogy volt-e hangja :( de a mérete kb. akkora volt mint egy négy-öt éves gyereké, a kezei és a lábai vékonyak és hoszúak voltak, a szőre fehér és szürke volt, mint egy őszülő ember haja. az arca olyasmi volt mint egy gorilláé, de emberibb és sötétbarnás színű és kb. dió méretű barna szemei. egy kicsit rémültnek tűnt, de nem félt, inkább kíváncsi volt és nem volt vad. ennyire emlékszem, remélem elég részletes :)

KMJ 2012.02.22. 22:50:59

Nekem már volt vagy 3 különböző lényegen kívüli elképzelési variációm a fanyűvőről, és mindegyik tök elképzelhetőnek tűnik a számomra.

Hmm, én is gondolkodtam az álmaimon ezt-azt, és arra jutottam, hogy nálam a felfoghatatlan, megtapasztalhatatlannak tűnő, rejtélyesen különleges értelmezhetetlen érzéseket tapasztalja, és ezáltal felfogja az "én"telen tudatu létem (persze vannak helyzetek amikor pl. félállomban vagyok, és van annyi én felfogásom, hogy tudatomra jut, hogy ez csak egy állom, és olyan is volt, hogy föltudtam belőle ébredni az egész tudatommal.
Hihetetlen élethű fantázia szimulátorban ágyazódva, élem, vagy éljük meg ezet az értelmezhetetlen helyzetek érzését, amit a saját létünk teremt. És megtapasztalom ezeket a rögtönzött, kipróbálatlan, megmagyarázhatatlan helyzeteket (ami egy olyan agyi szinten működhet, ami kiszűri a külső fölöslegesen zavaró ingereket, ezzel nem zavarják meg a fantáziái énünk menetét, (kivéve az olyan fizikai, kémiai fajta ingereket, amik ugye evolúciós előnyök felfogásában is, az egyed egészségét veszélyeztethetik).

Hihetetlen, de szerintem ez olyan, hogy a fölébredés folyamata közben, az érzéskszervek felébredt állapota nélkül, csak a fantázia, memória részében tudunk élni az agyunk bekapcsolódása közben.
Én abban hiszek, hogy a lelkünk teljesen csak az agy érzékelésére támaszkodik a földi pályafutása alatt, és az állom egy olyan állapot, ahol csak az agy fantázia, memória felébredése közben van annyi érzék, hogy föltudja fogni a történéseket, de nem tudja értelmezni. Tehát olyan mint, ha egy dobozba zárt szellemként élnénk át, amiben az tudatosul amit éppen az agy, átkeringtet rajta, elédob. Talán a fogyatékosok is egy picit ilyen állomszerűen érezhetnek, mert mi is fizikai fogyatékosok vagyunk állom közben. Azt sem tudom, hogy hogy kerülök az álomban szereplő környezetbe.
Bárhol lehetünk, és bármit csinálhatunk, nincs fizikai akadáj, repülhetünk, és egy meghatározhatatlan folt személyében élem át a dolgokat, annak az érzését csak az idegrendszerünk jelzi éppen hogy, elég gyengén.

Kati1004 2012.02.23. 10:44:17

Sziasztok!

Én láttam a fanyűvő izét a Bakonyban. Végre sikerült ide regisztrálnom egyéb bokros teendőim között.
Mindenekelőtt szeretném megköszönni, hogy nem hülyéztetek le. Jó érzés, hogy nem vagyok egyedül ezzel a dologgal, mert már-már meggyőztem magam, hogy dilis vagyok, de így, hogy tudom, hogy egy csomóan vannak ugyanígy, kicsit megnyugodtam. :)
Nagyon érdekes és igényes elméleteket olvastam itt a hozzászólások között. Bár félek, hogy egy természettudóst nehéz lenne velük meggyőzni, amíg tárgyi bizonyíték nincs. Már bánom, hogy nem néztem körül alaposabban a környéken, ahol én találkoztam ezzel a lénnyel, mert hátha lett volna valami, de hát annyira megijedtem, hogy eszembe se jutott kutakodni... és félek, pontosan ugyanoda nem is találnék vissza, hiszen csak toronyiránt mentem.
Érdekességképpen megjegyzem, hogy a kutyám azóta sokkal agresszívabban védelmez engem, sokszor alig bírok vele. Nem tudom, van-e összefüggés.
Üdv:
Kati

KMJ 2012.02.23. 16:05:15

@Kati1004: üdv:D, egy ártatlan beszámolóért természetesen nem hülyézünk le az eddig jelenlévő érdeklődőkkel senkit. Sajnos az ismeretlentől mindannyian félünk, mert ezt kaptuk a társadalomtól; a hátrányt okozható ismeretlen helyzeteket reflexből kerüljük, vagy védjük magunkat ellene, mert az befolyásolhatja a létünket, amit megszoktunk. És a kutyák is általában gyanakvók, szóval lehet, hogy ez az eset csak méggyanakvóbbá tette, meg is ilyeszthette, mert nem látott, szagolt, vagy halott hasonló jelenséget, és nem tud utánanézni interneten, hogy a különös ugráló óriáslény valójában micsoda, tehát marad a gyanakvás fokozásánál, mert azt hiszi, hogy attól nagyobb biztonságban érezheti magát.
De ha egy busó jelmezbe öltözött valaki ugrált volna el, szerintem attól is hasonlóan megijedt volna.
Nem is tudom, talán nem volt-e nagyon kiszámíthatatlan, gyors és elvetemült a Nyűvi? Mert azt csípik a legkevésbé az állatok.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.23. 16:33:42

Sziasztok!
Hawke: én is hasonlóan képzeltek el a fanyűvőt! :)

Kati: Üdv! Én nagyon szerencsésnek érezném magam, ha láthatnék egy fanyűvőt! :D és itt senkit nem hülyézünk le, mert közülünk is sokan láttunk már furcsa jelenségeket. Hát, üdvözlünk a 'csapatban'!

hawke 2012.02.23. 17:46:25

Eszembe jutott még egy pár részlet az álmomból. Arra emlékszem még, hogy mielőtt elkaptuk volna a kis nyűvit egy erdőben voltunk, tavasz vagy ősz lehetett és hajnali 4-5 óra volt kb. mert már kezdett világosodni, de nagyon nagy volt a köd. Messziről meghallottam a kis fanyűvő hangját (volt hangja most már emlékszem) ami gyereksíráshoz hasonló volt, de egy kicsit másabb. Olyan volt mintha az anyját akarná hívni. Közelebb mentem hozzá, amikor megijedt, de nem szaladt el csak bebújt egy fa mögé. Volt nálam egy táska, kerestem benne valami kaját és találtam is egy csokit. Kibontottam és azzal próbáltam kicsalogatni. Beletelt egy pár percbe, de végül sikerült is. Kibújt a fa mögül és megette a csokit. Arra nem emlékszem, hogy kaptuk el, a következő részlet amire emlékszem, hogy egy szobában voltunk, a ház olyan volt mint egy nyaraló. A kis nyűvit nem zártuk ketrecbe, az ágyon ült és nézelődött a szobában. Ennyi jutott még eszembe az álmomról.

hawke 2012.02.23. 18:03:59

Üdv a csapatban Kati! :D Szerencsés vagy, hogy láthattad a fanyűvőt, én eddig csak álmomban láttam, remélem egyszer láthatom élőben is, vagy legalább videón vagy képen. :)

hawke 2012.02.23. 18:12:32

Egyébként én nem teljesen úgy képzeltem el a fanyűvőt, ahogy leírtam, de álmomban úgy nézett ki. Teljesen élethűnek látszott, nem olyan volt mint egy filmbeli szörny vagy ilyesmi hanem olyan mint egy létező élőlény.

hawke 2012.02.23. 21:16:51

Az elég nem kell oda. xD Szerintem leginkább az első képre hasonlított csak nem volt olyan széles az orra. Remélem jó a link, mert telóról írok most.

KMJ 2012.02.23. 21:21:10

@hawke: Boccs, hogy így belekötök a személyes álmaidba, de eléggé izgatnak az álmok, és azt hiszem rájöttem a lényegeire a tiédben, úgy képzelem, hogy azért álmodtad meg gyerek formájában, mert arról még nem volt egy darab hír sem, ami jóformán egy Fanyűvő populáció létezésének a bizonyítéka is lehetne nekünk. Meg fejlődéstani összehasonlítás, meg még sok mindenre. Csali kajának valószinüleg azért választottad a csokit mert azt minden gyerek szereti XD.
A szobában való megfigyelés meg ugye a nyugodt emberi környezetben való megfigyelési vágyra enged következtetni.
És talán úgy van, hogy az álmok egy hatodik érzékkel szolgálnak, mert sok olyan dolog is megfordul bennük, amire a tudatunk reális esélyt láthat a jövőben, vagy jelenben =D. Tehát talán a komoly, megtapasztalatlan, reális helyzetek izzitják az álmot.

hawke 2012.02.23. 21:35:10

Elküldöm mégegyszer az első képet:
imgs.sfgate.com/c/pictures/2009/02/12/ba-baby_gorilla_0499791354.jpg
Szóval szerintem leginkább erre hasonlított (nem a nőre) :D csak az orra nem volt ilyen széles és egy "kicsit" fehérebb volt a szőre meg idősebb is volt mint ez a kis gorilla. Szerintem egy 2-4 éves gyerek korának felelt volna meg a kora. :D

hawke 2012.02.23. 21:43:15

@KMJ: ez nem volt belekötés :D szerintem van benne valami abban amit írtál, bocsi, hogy csak most írok de most vettem észre, hogy írtál közben :) amúgy működnek a linkek amiket elküldtem?

Lyphian 2012.02.24. 11:01:14

@hawke: A 2012.02.23. 21:07:22-es hozzászólásodban mindkét linkre csak a Google kereső jön be, a többinél viszont látom a képeket.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 13:03:29

helló!

Van nálunk a közelben néhány domb, meg erdőségek, amiben elképzelhető, hogy megélhet a fanyűvő. A nyáron szeretnék a közeli dombra (nevén nevezve a Kabalásra)sátrazni, hátha le tudom kapni a fanyüvőt! :D

hawke 2012.02.24. 13:48:42

@Lyphian: Oksa :) a másik két linken ugyanazok a képek vannak amiket a google keresős linknél akartam beilleszteni

hawke 2012.02.24. 13:53:00

@maskedmagicianfan: ami a második képen van az mi??? egy banánszörny? XD

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 14:18:02

ha akarod, tekerd el az uncsi részt az elején! :)

Lyphian 2012.02.24. 14:48:56

Hali, úgy tűnik sokan megtalálják ezt a videót, erről már beszéltünk (nem túl sokat) a 'Visszatért a Fanyűvő...' posztban, ott is van egy link. Fejtsük ki bővebben :))

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:13:42

Rendben. szóval szerintem ez nem valódi. az emlősöknek nem nagyon van ehez hasonló szeme. meg a férfi benne hangosan beszél az elején is. kizárt, hogy erre nem riad el már előtte. plusz még, hogy miért ment ki az erdőbe csak úgy filmezgetni? bisztos, hogy már jóval azelőtt kezdett filmezni, hogy meglátta a "jetit". tehát szerintem hamis a videó. most ti jöttök az érveitekkel! :D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:38:19

egyébként lehet, hogy valódi....

am. lehet, hogy a megoldás az idő-anomália! és minden kriptid egy-egy ős-, vagy jövőbeli lény.
dinoszauruszok, pteroszauruszok, majomemberek, stb.

lehet, hogy egy kisebb Ardipythecus populáció egyszer véletlenül egy anomálián keresztül az Északi-középhegységbe került, és ottragadtak. ők a Fanyűvők.

kép az Ardipythecusról:

static2.origos.hu/i/0910/20091001ardiosemb8.jpg

a kép egy nőstény Ardipythecust ábrázol.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 15:40:17

véletlenül y-al írtam az Ardipithecust. bocsánat érte..

KMJ 2012.02.24. 20:33:32

Nem tudom, hogy igazi-e, amúgy egy jó haloweeni jelmeznek is elmehetne a bigfoot. Viszont a youtuben lenyűgöztek a giant human skeleton kövület képek:D.

Szerintem meg alapból nem létezik az idő a környezetünkben, csak simán változunk, amit mi időnek neveztünk el.
Tegyünk fel egy pár kérdést, mi számít időnek??? az, hogy mennyit fordul körbe a föld egy nap alatt? vagy, hogy milyen gyorsan öregedünk? Ezt nem is értem, hogy egyáltalán miért használják az idő fogalmát, hisz minden teljesen más tempóban változik, össze-vissza állandóan szökőnapokat kell toldozgatni, foltozgatni, és ennek sem tudjuk az idejét... Azt, hogy mikor volt valami, azt sem lehet bizonyítani, mert attól, hogy valami megtörtént, azt csak a változás érzékelteti, de ha nincs változás, akkor megál az idő? hülyeség, mert nincs olyan, hogy idő! csak egy pontatlan mértékegység, amit a jelen elve tart egyben. A tudósok találták, ki, hogy fénysebességnél pl megál az idő, magyarul nincs is idő a fényhez képest. elvileg a fény is meg az áram is egyszere van minden hol(ez is tudományos)! ez is azt bizonyítja, hogy nincs idő! Mert egy egészben vagyunk benne.
A változást elinditó tényező meg teljesen kiszámíthatatlan tempót diktálhat, csak a jelenünkben lévő folyamat érezteti, velünk változás formájában, hogy valaminek az emléke már rég volt, vagy nem. Se a múltba nem tudunk visszamenni, se a jövőbe, mert jelen vagyunk. a jövőt természetesen körülbeül meglehet jósolni, de azt is csak a jelen álapotához képest viszonyítva.
Szóval szerintem egyszerűen csak a jelenben van a Fanyűvő, (ha még van). Úgy, hogy én az időt elvetném kutatás szempontjából xD.
Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem kell spórolni az időnkkel,vagy ilyesmi, csak egyszerűen a pontos beosztási képet a jelenhez viszonyított tudásunkból kapjuk, hogy mit kell csinálnunk.
Meg a történelemben természetesen sok minden teljesen másképp történt, de azért van a mostban egy elképzelésünk, amit senki nem tud megmagyarázni, hogy az miért akkor történt, ehez, hogy fogalmunk legyen az időről, az egész mindenséget ismernünk kéne. Lehet, hogy valami diavetítés szerüségben élünk, ami fokozatosan változik, és ismétlődhet is belőle valami valamiért,vagy vissza is lehet tekerni. vagyis istennek kéne lennünk, hogy tisztában lehessünk az időőővel, xD. Röviden, szerintem nem érdemes abban az értelmében foglalkozni az idővel, mint az időanomália bonyolultságáról való elképzeléssel, amit nem mi döntünk el, hogy mi szerepeljen a diavetítés következő jelenetében, (persze hozzá járulunk, hogy jó kis folytonos jelen képezhető lehesen belőle. ha már az időt is sokan cáfolják.
De akár egy egyfajta időanomáliának is lehet akár képzelni, aminek se eleje, se hossza, se vége, csak a most egész van, ami időanomáliás elven egyben van, és írányítja egy, ami mindennel egyben kapcsolatban van:).
(aki ezt egy picit is eltudja képzelni, abban már van valami, mert ezt én is csak egy picit tudom, de érzem, hogy közel így van, ami van).

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 20:56:13

@KMJ: Ezt tényleg nehéz ép ésszel felfogni. De Einstein bebizonyította, hogy a tér, és az idő, egy bizonyos dolognak két különböző része, melyet ő Téridőnek nevezett el. A téridő rugalmas. Az az oka a gravitációnak is. Úgy is el lehet képzelni, mint egy gumiasztalt. Ha ráteszünk egy nehéz tárgyat, akkor az belesüpped. Ha ráteszünk egy üveggolyót, az odagurul a nehéz tárgyhoz. Mondhatjuk úgy is, hogy "odavonzotta". A Téridő is hasonló, de azt 4 dimenzióban kell elképzelni. És a fénysebességhez meg, hogy ha a Földön minél gyorsabban haladunk, minden más annál lassabnak tűnik körülöttünk, mert gyorsabban mozgunk náluk. Szóval, ha fénysebességgel megyünk, tényleg mindennél gyorsabbak vagyunk, kb olyan gyorsak, ahogyan maga az idő is telik. Vagyis mi is "telünk" az idővel együtt, vagyis olyan, mintha az idő megállt volna. És talán, ha a fénysebességet meghaladjuk, magánál az időnél is gyorsabban haladunk, tehát visszamegyünk az időben. De ez csak a Földön van így. Ha például az Űrben megyünk fénysebességgel mondjuk pár hónapig, előre megyünk az időben kb 30 évet. De ezt már tényleg nehéz felfogni.
És Einstein szerint, a téridő nyújtható, csavarható, vagyis megfelelő nagy energiától meggörbülhet, és talán át is szakadhat. Ilyet egy szupernehéz feketelyuk is létrehozhat, ezt féregjáratnak nevezik. De talán a Föld mágneses erejének hirtelen legyengülése és felerősödése is elég erős lehet, hogy átszakítsa a téridőt. Ezt nevezik idő- de inkább téridő-anomáliának.

Ezeknek a létezésére csak abból következtethetünk, hogy a mai fizika törvényei nem zárják ki.

Remélem nem túl hosszú amit írtam, és remélem sikerül nagyjából felfogni. Megértem KMJ, hogy nem nagyon érted, én is sak egy kicsit sejthetem.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 21:01:47

Visszatérve a fanyűvőhöz. Az Ardipithecus. Szerintem lehet, ő a ludas. A leírása kb megeggyezik. Hosszú végtagok, térdig érő kar. Majomszerű arc, néhány emberi vonással. Ritkás szőrzet...

KMJ 2012.02.24. 21:09:22

@maskedmagicianfan: Jaja, egyelőre csak a Földhöz képest tűnik annak, hogy van idő, mert annaka változásait nincs mihez viszonyítani, de aki ismeri a sötét energiát, az tudja, hogy annak a mi világunk anyaga csak 1-2%-át tölti ki, ezt csak nem olyan rég tudjuk a kikövetkeztetések, meg modern műszerek segítségével, de aki ezeket tudja, az azt is tudja, hogy bármilyen más nem érzékelhető anyag is lehet ebben a kikövetkeztetett sötét energiában, vagyis ebben folytatódhat a jelen, idő nélkül.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 21:31:47

nem, csak az űr sokkal nagyobb kiterjedésű, néha még a fizika törvényei is másak. Ott nem úgy van, hogy mindenhol ugyanannyi az idő, hanem mindenhol teljesen mást jelent.

KMJ 2012.02.24. 21:38:13

De természetesen a nem Földi létben maradő anygok (amiket már nem érzékelünk többé), úgy gondolom, hogy eregiák folytatódnak a sötét energia részében a jelennek, pl meghal valaki, akkor logikus, hogy nem vész el mind az amit megtapasztalt (amit mi is érzékeltünk), hanem folytatódik a jelen sötét energia részében, párhuzamosan a Földi jelennel. Mert az energia az nem keletkezik és nem is vész el, hanem valahol lennie kell, mert nem tagadhatja le a létét.

KMJ 2012.02.24. 22:33:57

Boccs ha zavar a téma változatos megközelítése, de szerintem ennek a létezése is legalább olyan fontos és kötődik a Fanyűvő létezéséhez az időben mint az Ardipithecushoz hasonlításod.
Tehát még egyszer összefoglalom tömören amire fönt céloztam: A Múlt is energiával működött, az energia nem veszett el, hanem megtalálható a jelenben valahol, vagyis nem múlt el, hanem most is van. És a jövő is a mostnak az energia játéka.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.24. 22:43:42

Nem zavar. Úgy is érdekelnek ezek a dolgok. Szóval én úgy képzelem el, hogy nincs olyan, hogy most, minden idő létezik egyszerre. És én úgy képzelem el, hogy ha visszamennék az időben, hogy kiírtsam az emberiség elődjét, hogy ne legyenek emberek, akkor én nem pusztulnék el, csak az az idősík, ahonnan származom, megszűnne létezni. Csak az létezne, és akkor ott kéne leélnem az életem, de a jövőben nem lesz emberiség. Nehogy félreérts, nem azt mondom, hogy ezt tenném, csak példállódzok.

KMJ 2012.02.25. 15:00:12

@maskedmagicianfan: Jaja, nagyon nehéz téma, de azért még is csak érdekes. és megpróbálom elmagyarázni az elmagyarázhatatlant.
Értem amit írsz, és ehez próbálom igazitani az én elképzelésemet, ami; nem azt valja, hogy hozzád igazodik az idő, hanem, hogy elsősorban te igazodsz az időhöz (többségben lévő változás okaihoz), vagyis a mostban bármely idő megismétlődhet ami volt,vagy lessz, mert minden valamilyen időben formálódott, és minden ami formálódott egy időben, az alárendelt az időnek, mert minden energia része a világnak, csak egy ököszisztéma szerű szerepet tölt be. Tehát nem tudhatod, hogy te az emebrelődök korában milyen időhöz vagy kötve, mert te nem tudod kijátszani a sok energia változását bele értem a világ feltételezett többségi sötét energiájának az érdek működési elvét is, ami sokkal több mint az általunk érzékelhető része a világnak. Az idő érzetet valaminek az átláthatatlansága kelti, úgy mint pl, amikor nem értünk valamit, akkor nem látjuk át és hülyének érezzük magunkat, vagy mást okolunk érte, vagy senkit, de azért megjelenik bennünk a hülye érzés. az idő viszont kitud téged játszani a mostban, mert túl sok dologtól függsz, ahoz, hogy az időt változásait a kezedben tartsd,ismerned kéne minden ismeretlent, és eszközök is kellenének hozzá, mert minden idő létezik valahol valamilyen formában, mert minden energiával működött,működik,fog működni,és ez talán olyasmi összefüggésű lehet az idő játéka, mint az ökoszisztéma, nem tudhatjuk, hogy hol mi és milyen időből jelenik meg, nem vész el és megtalálható valahol, és ott van jelen ahol szükség van rá az írányítóknak, tehát nem tudhatod, hogy rád mikor van szükség, a most jelen pillanataban, de azért mégis csak kordában tart minket a mostban az idők létének a hely többségi szükségességi törvénye. De ha pl. valami meghal a mostban, annak a tapasztalati energiája, átkerülhet, bármilyen időből tákolt helyre, az ökoszisztéma szükségességi törvény alapján, vagyis minden megtalálható valahol, de csak annyira változnak a dolgok, és úgy, hogy azok ne befolyásolják az időt alkotó dolgok ökoszisztémáját a világban. Vagyis kell hogy, legyenenek párhuzamosan változó idők, amik egymással, összefügésben jól alkalmazkodnak, ehez az egész irányításához viszon kell az összefüggések legtetején lennie egy Isten szerűségnek. Mert ugye kell ott lennie valaminek ami ennek az idő szerű bonyolult változásokért felel.
Tehát lehetetlenség kiderítenünk a helyzetükből, hogy a világból, honnan való a Fanyűvő, (vagy időjéből). És nem az egész világ időjének értelmezésére születtünk, hanem csak arra a részére amihez lehetőségünk van.
Az Földünk evolúciója is csak a most világ egész körforgásának egy atomnyi szerepét tölti ki, ami összefüggésben van ki tudja milyen és hány más körforgásokkal (időkkel). De azért minden a mostban zajlik. Aminek a tudata hiányában mi (emberiség) kitaláltuk a megismételhetetlen telő, és múló idő fogalmát.
Ha eléggé képben lennénk, akkor matekre sem lenne szükség, ami szintén relatív pontatlanul működik a kezünkben, mint az idő fogalma, és egyből megtudnánk mondani puszta ismeretből, hogy miből hány van, mint az Isten XD.
Nah mostmár abbahagyom ezt a bonyolult és fölösleges filozofálást, csak ha már fölvetettétek az időanomália kérdését, akkor gondoltam írok ezt, azt, hogy elvegyem a kedveteket erről a kideríthetetlenről XD.

Lyphian 2012.02.26. 09:25:23

Rövid horrorfilm, szerintem zseniális: www.youtube.com/watch?v=bj1E8DlNuW0 Ezek a srácok ilyen projekteket készítenek és mutatnak be. Attól nem kell félni hogy 18+ meg ilyenek, ez nem olyan.

Lyphian 2012.02.26. 09:27:37

Azt elfelejtettem mondani hogy Angol!!

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.26. 10:44:32

klassz! :)

Egyébként ma kimentem reggel az udvarra, és nagyon fura hangokat hallottam. Ott ahogy van a házunk, mögötte van egy üres telek, és amellett átlósan van még egy pár ház, és ott ha kicsit tovább megyünk, van egy kissebb erdő. Onnan hallottam olyan hangokat, mint a rekonstruált dinoszaurusz hangok, de egy kicsit madárszerűbb volt. Aztán, a házunk előtt is van néhány ház, és azelőtt vannak eűmég erdőségek meg kisseb dombok. Most onnan hallottam ugyanolyan hangot, miután a kis erdő felől elhallgatott.

nem tudom mi lehetett az...

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.26. 10:46:58

bocsi, a hatodik sorban véletlenül elírtam, azt akartam írni hogy 'még' az 'eűmég' helyett. csak gyorsan írtam... :D

hawke 2012.02.29. 16:10:29

hú de unalom van itt mostanában sehol egy új bejegyzés vagy legalább kommentek, kihaltak a kriptidek vagy mi történt? :D

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.29. 18:26:47

A facebookon tart a szavazás h mi legyen a kövi kriptid amirő' poszt lezs, vszínüleg a Nasa Gorgoyl (NASA vízköpő) lesz az.

hawke 2012.02.29. 21:49:10

ok, már várom :) addig is kigooglézom, hogy mi ez a nasa gorgoyl mert még nem hallottam róla :S

Lyphian 2012.03.01. 10:45:42

Ki nézte végig a filmet? Három srác, kimennek egy erdőbe sátorozni, másnap reggelre márcsak ketten vannak. Elindulnak megkeresni de amit találnak az nem éppen illik bele az általuk ismert világba...

roli001 2012.07.28. 16:15:06

Sziasztok örülök hogy megtaláltam ezt az oldalt rengeteget kerestem ilyen jellegű témákról de semmi érdekes, rá is térnék a dologra 2012.02.11. egy bulit tartottunk meg Fenyőfőhöz közel Vinyében (Környékbeli lakos vagyok 27 éve). véget ért a buli reggel 05:00 kor kb. elkezdtem hazafelé gyalogolni Fenyőfőre ismertem a környéket ezért rövidítésnek mentem haza erdőben többször megjártam... Eléggé homály volt még 5:30 körül megyek az erdei úton megálltam zenét váltani telefonomon hirtelen 2 reccsenés akkor kurvára beparáztam de ilyen szépen lassan jött kb elöttem dúrván 15 kéterre átmegy elöttem hát akkor leültem volt vagy 250cm magas 2 lábon ment enyhén púpos volt de a keze leért a térdéig és az tényleg kéz volt az 5 ujj teljesen látszódott a feje pont olyan volt mind amilyent leírtál. egy pillanatra megállt az út szélén felnézett mély hörgő hangja volt. én akkor úgy beparáztam mint még soha onnan az úttól 2km-re laktam azt ahogyan bírtam lefutottam. ilyent nem lehet halucinálni mikor meglátsz egy e fajta élőlényt az adrenalin felnyombenned mindent szószerint 3 hétig nem mertem menni sehová. az a baj ezzel senki nem hiszi el az ilyen jelenséget úgyhogy tanúsítom hogy létezik ilyen és ez egyszerűen hihetetlen semmihez nem fogható egy örök emlék.
süti beállítások módosítása