Ismeretlen cicamica

2011.07.17. 07:42

Üdvözlök mindenkit.

2011 július 15-én, az amerikai Ohio-ban, egy eddig ismeretlen hegyi oroszlán megölt egy kacsát, az egyik farmon, és a szárnyast ott helyben el is fogyasztotta. A szemtanú aki egy farmer volt, a következőképpen írta le az állatot:

"hatalmas volt, nagyon hasonlított az oroszlánra vagy a pumára, de mégis teljesen másmilyen volt. Soha nem láttam ilyen bizarr állatot. Kb akkora lehetett mint egy jól kifejlett hím oroszlán, mégis olyan kecses és vékony volt mint egy puma vagy egy hiúz. A fejét nem láttam tisztán mert háttal feküdt nekem, így amikor a levegőbe lőttem a puskámmal, az állat el szaladt."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(a kép illusztráció)

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr953073654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Néma Bob · http://kriptid.blog.hu/ 2011.07.17. 09:30:33

Észak Amerikában élt az oroszlánnak egy alfaja. Ez nagyobb volt mint a mai oroszlán. Lehet, hogy a farmer egy túlélő példánnyal akadt össze.

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/PantheraLeoAtrox1.jpg/800px-PantheraLeoAtrox1.jpg

Primevalboy 2011.07.17. 17:04:42

Lehetséges, hogy az Onza ismét felbukkant?

mormoth 2011.07.17. 19:46:13

szerintem is az onza lehet, nem tudtam mi az, de utánanéztem :). Azonban NémaBob elmélete is helyes lehet....kivéve, hogy az az állat sokkal nagyobb volt és robosztusabb...persze lehetséges, hogy egy nőstényt látott a szemtanú, vagy a klíma változásának megfelelően átalakult a fej....

mormoth 2011.07.17. 19:47:41

@Néma Bob: egyébként nagyon tetszik a kép, amit küldtél. Örökbefogadnék egy olyat :).
süti beállítások módosítása