Új Majom faj

2011.08.26. 07:56

Üdvözlök mindenkit.

Kicsit megkésve, de mi is be tudunk számolni egy új majom faj felfedezéséről.

2010 decemberében, a Dél-Amerikai Mato Grosso nevű áthatolhatatlannak vélt jungelében egy expedíció talált rá erre az érdekes kis majmocskára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az Expedíció vezetője, egy bizonyos Julio Dalponte, aki a WWF (World Wide fund) szervezet Brazil székhelyénél dolgozik, az alábbiakat mondta: "soha nem láttam még ilyen szeretni való kis majmot. Amikor ránk nézett azokkal a hatalmas szemeivel, teljesen olyan volt az érzés, mintha egy szőrös plüss állat lenne, amit legszívesebben azonnal magamhoz öleltem volna"

Az új majom fajnak már nevet is adtak: Callicebus lett a neve.

Szerk: Mormoth egy kicsit helyre igazított, valóban elnéztem a dolgot. Elnézést kérek mindenkitől. Tehát akkor még egyszer: Az új majom a Callicebus fő családba tartozik, ám ugyanakkor valószínűleg ugyanannak a családnak egy al szakaszát nyitotta meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr53181181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mormoth 2011.08.27. 15:45:33

Nem hiszem, hogy callicebus a neve...Sőt biztos nem! A callicebus a kabócamajom fajok latin gyűjtőneve. Azért tudom, mert én írtam róluk wikipédiára cikket: hu.wikipedia.org/wiki/Callicebus
Szerintem valamit elnéztél :)

mormoth 2011.09.01. 13:57:45

Callicebus aureipalatii...róla lehet szó szerintem
süti beállítások módosítása