Körkérdés

2011.08.31. 20:03

Üdvözlök mindenkit.

Mint látjátok, az utóbbi napokban, hetekben, alig tudtunk valami hírt vagy cikket ki rakni. Sajnos az az igazság hogy kezdenek elfogyni, vagy inkább össze préselődni a lehetőségek. Ha továbbra is csak az állatokkal, illetve ismeretlen élőlényekkel fogunk foglalkozni, akkor a blognak befellegzett, amit szerintem sem Ti, sem pedig mi nem szeretnénk.

Ezért most egy körkérdést dobnék be a közösbe, és szeretném ha mindenki őszintén válaszolna rá. Lehetőleg minél többen, annál jobb lenne.

A kérdésem a következő: Ki terjesszük a blog tartalmi felépítését a többi, különböző paranormális jelenségre? Például Bermuda háromszög, szellemek, ufók, bibliai témájú jelenségek, mint a frigyláda, szent Grál, stb-stb?

Természetesen olyan egzotikumok is lennének az oldalon, amik kevésbé hírhedtek, ám mégis sokkal izgalmasabbak. Ezzel az új kezdeményezéssel jelentősen megnövelnénk a blog szavatosságát, lévén nem fulladna bele az egysíkú menetrendbe, hanem minden nap más és más érdekes és izgalmas, vagy netán furcsa történeteket osztanánk meg veletek. Természetesen a Cryptozoológia továbbra is aktív részese lenne a blognak, csak ezentúl nem csak élőlényekről kapnátok információkat és híreket, hanem különböző tárgyakról, élő vagy már halott személyekről, és még sorolhatnám napestig. Gondoljátok végig, ezt a blogot nektek készítjük, ám ahogy a mondás is tartja, egyszer minden jónak vége szakad, és ha nem újítunk, nem bővítünk, akkor lehet hogy le húzhatjuk a rolót.

A döntés csak rajtatok áll.

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr743193844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MerchardX 2011.08.31. 20:31:37

Én személyesen örülnék ha maradna az oldal az eredeti témájánal, mivel ilyen bermuda háromszög meg a többi elcsépelt dologgal kapcsolatban rengeteg oldalt lehetne találni. ENGEM nem zavar ha ritkán van valami tartalmas frissiítés, de az is biztos hogy nem látogatnám az oldalt ha elvesztené a stílusát és lesüllyedne a gportál stílusú ufós oldalak színvonalához.

J-rex 2011.08.31. 20:36:09

Én maximum az ufó és szellemes témát támogatom,a többiben egyetértek az előttem szólóhoz.

amanojaku 2011.08.31. 20:49:37

jöhetnek. én szeretem az ilyen témát, de érdekes események/ megoldatlan ügyek is kerülhetnének ide (Kaspar hauser, lizzy borden, stb)

Mty 2011.08.31. 22:41:15

Szerintem is maradjon az oldal az eredeti témájánál.Nem zavarna ha minden nap új posztok jelennének, de még rengeteg leíratlan kripdit van, és sok meglévőről bocsáss meg,de elég gagyi, rövid cikkek jelentek jelent meg. Például a az orjás anakondás helyi nevén Cobra Gigenterás post elég gyatra lett hogy a közelmúltból mondjak valamit.
Vagy az elég érdekesnek ígérkező kripditek természetrajza is szépen félbe maradt.

Nekem az az álláspontom hogy inkább legyen 2-3 hetente egy hosszú, terjedelmes, érdekes cikk mint 2-3 naponta egy rövid, semmilyen.

És még amit nagyon kérnék, hogy legyen hivatkozás a cikkek végén!

kri1219 2011.09.01. 06:40:17

Szerintem csak akkor legyenek más témából is cikkek, ha azok nem máshonnan bemásoltak, mert pl a Bermuda 3szögről sok helyen szó szerint ugyan azt olvastam, nem hiszem hogy nem lenne több róla. Na de, ha lesznek új témák, akkor inkább ritka dolgokról legyenek, amiket máshol nem nagyon lehet olvasni.

Spirit_Hunter 2011.09.01. 10:38:27

Mondjuk az ufo és Bermuda háromszög téma már agyon lett csavarva és totál ki lett vesézve.
Szellemek , mitológiai lények és egyéb fura jelenségek jöhetnének az oldalra.
Ha mást nem akkor is mondjuk menüpontokba szedve, hogy az olvasó kedvére mazsolázhasson a cikkek között.
Én személy szerint támogatom az oldal bővítését! Igaz nem írok töménytelen komentet de napi szinten látogatom az oldalt. Remélem megmarad.

mormoth 2011.09.01. 13:55:02

Maradjon az eredeti téma. Nem csak hírek vannak, még megannyi kriptid van, akit elemezni lehet...

amanojaku 2011.09.01. 15:18:04

mormoth képén ki van? kissé bud spenceres :D

bermudát és az ufókat ne írjunk ide

TheLostDuck 2011.09.01. 20:48:05

Szerintem lehetnének új témák. Igaz, hogy az idegenek téma eléggé lerágott csont, de imádok számomra új történeteket olvasni.

Esprit 2011.09.01. 20:51:19

Szerintem egy próbát megér,de ha nem válik be akkor is vissza lehet térni az eredeti felálláshoz. Noha én vagyok az aki azt írta,hogy az UFO-s dolgok nem érdeklik,de az oldalt elveszíteni nem akarom! Úgy hogy részemről csak nyugodtan! Megpróbálni meglehet! Sok sikert hozzá! Ha bár nem sokan osztják ezt a véleményt az biztos! Nekem tetszik ez az oldal! És szeretném,ha meg is maradna!

Jungle Jane 2011.09.05. 14:41:58

Nekem tetszik így is az oldal, de szívesen olvasok történelmi rejtélyekről,összeesküvésekről stb...is. az UFO téma az jó, és talán sok látogatót is vonz,de abban egyet értek, hogy tényleg sok oldal foglalkozik ezzel. amivel ki lehetne bővíteni az tényleg a szellemek, és pl. kísértethajók stb. de az sem baj számomra ha ez az oldal megmarad az élőlények oldalának :) a lényeg, hogy MARADJON MEG! :D

Kerien 2011.09.09. 15:54:37

maradjon így az oldal, ahogy van. semmiféleképpen nem kellenek ide az ufok és szellemek. az teljesen más témakör. az oldal neve KRIPTID.blog, tehát magától értetődik, hogy mit szeretne látni az, aki idejön olvasgatni

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2011.09.12. 15:10:19

Kriptidek fojamatosan jelennek meg, mármint van egy csomó kriptid, amivel a közelmultban találkoztak először. Ez a blog a kriptidekről szól, a neve is ez. A neten van egy csomó "új" kriptid. Inkább ne változzon meg az oldal jellege, de mitológiai lények, és (legfeljebb talán még) szellemek jöhetnek esetleg, szerintem.
süti beállítások módosítása