Újabb észlelés Fóton.

2011.12.02. 06:42

 Egy elég kétségbe esett hangú levelet kaptam, és a fültanú pontosan a mellett a hegy mellett lakik, ahol megtalálták a Fanyüvő lábnyomát.

Szia !

Egy ismerősömtől kaptam meg a blogod linkjét amiben pont arról volt szó,h itt Fóton,mert én itt lakom találtak egy lábnyomot 2 napja..Okt.31.2011.Elég megijedtem,mert én itt lakom a kopasz hegy mellett és pont egy erdővel szemben és kb. 1-2 hónapja a párommal igen furcsa hangot hallottunk az erdőből..először ő hallotta meg és odahívott az ablakhoz,de én nem találtam különösnek,mert ahhoz tudnám hasonlítani,mint amikor egy kutya vonyít és ugat egyszerre,de mégis volt benne valami érdekes..egy kicsit érces is volt..tehát először nem igazán foglalkoztam vele.Aztán pár napra rá megint hallottam..a kutyám iszonyatosan ugatott az erdő felé, kijöttem hozzá a teraszra és olyan közel volt a hang,h nagyon megijedtem.Be is hoztam a kutyámat a házba..ez este történt tehát nem láttam semmit sajnos..ekkor is elég sokáig hallottam.megint arra gondoltam,h biztos csak egy vad és épp pározni akar,de rájöttem,h ők este csöndben vannak..szóval elég különös volt..szeretném valahol valakinek bejelenteni,de nem akarom,h hülyének nézzenek..vagy esetleg már tudnak valamilyen érdekességről és nem akarják,h elhiggyük ezért azt mondják,h nincs ott semmi félrehallottam valamit..de én tudom,h az a valami más volt!!!!!!!!! mit csináljak??

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr733430876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyphian 2011.12.02. 14:09:40

Szia! Én vagyok az, aki megtalálta a lábnyomot. Először is maradj nyugodt, ne ess pánikba, itt figyelünk Rád és mindenkire akit valahogy érint a dolog. Számunkra is új a dolog, biztosan tudom hogy nehezen lehet kezelni és elrakni gondolatban a történteket. Most egyértelműen fogok fogalmazni. Ha azt szeretnénk, hogy több félelem ne legyen a környéken ez miatt és ne találja senki szembe magát ezzel a valamivel, nekünk kell lépni, mármint olyanoknak, akik vállalkozó szelleműek, érdekeltek az ügyben vagy éppen aki szeretne pontot tenni az ügy végére (ez még lehet hogy messze van, sajnálom), megvédeni magát vagy esetleg másokat. Elnézést kérek, ha ezek kemény szavak. Azt is szeretném leírni, hogy a lábnyom tulajdonosa tudomásom szerint senkinek nem ártott. Amíg ez meg nem történik, legalább addig maradjunk nyugodtak de aktívak az ügyben. A legjobb amit mondani tudok az az, hogy aggodalomra egyelőre semmi ok, az embernél nincs intelligensebb, ha egyedül szeretnél este sétálgatni akkor vidd a kutyát is...ő egy védelmivonal és az ember legjobb barátja. Nem biztos, hogy a szavaimból kitűnik, de 19 éves vagyok és bármit megteszek hogy senkinek ne essen semmi baja.

Lyphian 2011.12.02. 14:29:44

Még valami, hogy bennünket nem lehet átejteni, félrevezetni senki nem tud, láttunk amit láttunk, hallottunk amit hallottunk, ezen senki nem változtat. Most hétvégén megyek ki megint.

KMJ 2011.12.02. 19:33:19

Én is egymilliárd százalékig biztos vagyok benne, hogy egy ilyen okos lény egy relatív ilyen táplálék gazdag országban a lehető leg könyebben beszerezhető/elejthető táplálékot fogja kiválasztani, és hogy nem fog leálni két lábon járó magyar emberekkel és kutyáikkal harcolni. Legfeljebb ha megtámadják őt.
Kicsit olyan mint a macska talán, kiváncsi, óvatosan merész, kalandor és nem ejti el a kb saját tömege felénél nagyobb dolgokat.
Kölönben már rég elkapták volna a kutyák és emberek és nem lenne kriptid és talán már csak 1-2 kitömött vagy formalinozott példány befőttölne valamelyik múzeum polcán. Főleg ha rájuk is vadászna.
Van állítólag emberevő jeti fajta (mert elvileg 2 fajta van) de azt is hozzá kell tenni, hogy a himalájában szinte semmilyen kaja nincs, tehát még kb egymást is megeszik a fajon belül, és hát mi is megennénk mindent ami mozog a helyükben azt is hozzá kell azért tenni.

Azt tudom tanácsolni, hogy ha van pénz meg kedv, akkor talán lehetne kitenni egy éjjellátó kamerát/vagy hangfelvevőt, és ha bátorság is van, akkor körülnézni még nyomok, bunda után kutatva, ha meg mégnagyobb kedv van akkor szerveszkedni a természet barát és védő helyivel/ekkel, de lehet, hogy az lenne a legbölcsebb ha nem is tudnak róla mert ellepnék a környéket a túristák, akkor viszont profi biológusok kellenének helyettük, ami elég bonyi folyamat...
Addig csak azt tudom írni, hogy irigyelek, hogy van vagy volt egy ilyen ritka okos, bölcs rokon faj a szomszédodban, ami annak köszönheti az életét, hogy teljes mértékben az óvatosságra specializálódott és még a magyarok sem tudták eltenni lábalol.
És még azt amit a pápa: "Ne féljetek". Nem veszélyesebb mint egy sündisznó, az is csak a szívre, amikor zörög éjszaka a sötétben a levelek közt oly hangosan és váratlanul.

Lyphian 2011.12.02. 21:51:16

Szóval azt mondod, hogy hagyjuk? De mi van akkor, ha ez a valami most jött ide és más sem hajtja csak a gyilkolási ösztön? Lehet, hogy jól tesszük hogy a sarkában vagyunk. HA viszont egy békés természetű szelíd jószág aki csak egyedül akar lenni, akkor elismerem hogy megérdemli a pihenést és békénhagyom. Sajnálom de meg kell tudnom az igazat, ha bele is törik a fogam vagy ha a nyakamat töri ki. Az emberek biztonsága nekem mindent megér, de azt sem szeretném hogy ez a biztonság egy faj kipusztulását eredményezze. Nem tudom hogy mennyire szabad ilyeneket ideírnom...És igazad van, én se szeretném hogy okoskodó, amolyan'csakapénzértcsinálom' igazából semmihez nem értő,köpönyegforgató, nagyképű kopaszodó pofák lepjék el a környéket, mert a végén még ők lesznek a majmok. Ezesetben átállok a lény oldalára és nem nagyon fogom kedvelni a mozgásra bekapcsolódó full-drága eszközöket, bázisokat kirándulásaim során...már bocsánat. A legjobb tényleg az lenne ha egy pici csapat elindulna, a szabályokat betartva az erdőkbe és így próbálnánk kideríteni mindent. Ez a helyes út. Ki kell derítenünk hogy veszélyes-e az emberre nézve. Ha nem, akkor fogom magam, kiállok az erdő szélére és bocsánatot kérek amiért zaklattam. Amennyiben veszélyesnek bizonyul, felőlem történhet vele bármi. Ezesetben egész életemben utálni fogom magamat amiatt hogy gyakorlatilag elkezdtem egy ismeretlen faj kiírtását. Az itt az alap gond, hogy az emberek csak terjeszkednek, kevés embert érdekel az a tény, hogy mindennap focipálya méretű esőerdő tűnik el. Csak házak, házak, utak, egy betondzsungel már az egész Föld. Hát persze, hogy az óceán közepén kell nyolcszáz csillagos hoteleket építeni! És igen, az űrbe kell a pénzt szórni, ami aztán kötegekben hullik a fejemre! Itt a mostanában lepotyogó szatellit nemtommikre gondolok...Tudom, hogy most sokan vannak ellenem és velem, ez mindig így van. Emberek, nem kell mindent felfedezni!

KMJ 2011.12.03. 14:18:22

Ez a Fanyűvő(k) ez kb olyan mint egy szellem(ek), valaki hisz bennük, valaki nem, valaki mindennap látja, valaki életében 1x sem, valaki csak halja, valaki érzi... Nem lehet a szellemnél sem megmondani, hogy mi a szándéka, honnan jött, és ki ő. Esetleg a nagyon profik tudnák csak 1%-ban megmondani, de a nagyon profik tudják, hogy lehetetlenség ezt megtalálni szerencse nélkül. Tehát nem biztos, hogy megtalálható, tehát olyasmi mint a szerencse játék.
Vagyis úgy a legbölcsebb kezelni mint egy szellemet, jobb békén hagyni...
Az emberek sokkal nagyobb veszélyt és szerencsét jelentenek egymásra mint 1-2 szellem v kriptid rájuk :).

Lyphian 2011.12.03. 17:43:48

Szeretném itt folytatni Fanyűvős bejegyzéseimet. Ma, December 3-án voltam kint a hegy közeli erdőkben, de ezúttal nem mentem fel. Követtem néhány ösvényt, bementem az erdőkbe. Tapasztaltam, hogy az erdő sűrűjében 2-3 fokkal melegebb van, ezt kihasználva töltöttem is az első erdőben 15 percet, ugyanis amikor jöttem az úton, szószerint az arcomra fagyott a mosoly, vagy mi, nem tudom milyen pofát vágtam ahhoz a ködhöz ami körül vett engem, nehéz volt bármit is látni. Elég sok fának volt szétszedve az alsó része, kéreg mindenhol. Készítettem egy képet, amin elég szépen szét van kapva egy masszív ág. Szőrcsomókat nem találtam. Mást találtam...egy gyanús ösvényt, ami nem földes ösvény volt, csak a fű volt letaposva, nem tudom mi jár ott. Ezt a csapást követve vettem észre csontokat a fűben. Valaminek egy emlős szerepelt az étlapján, ezt árulta el egy kb. 50 cm-es gerinc, 2 láb, az egyiken még az a szép aranyszínű szőr és hús rajta volt, szagot nem éreztem a hidegben. A koponyát sajnos nem találtam. Én nem tudom hogy mennyire járnak ott őzek, nem biztos hogy őz volt. Utálok erre gondolni de szerintem kutya az áldozat. És mi képes szétszedni egy kutyát? Ahogy a területet elnézem, igen véres harcok alakulnak ki állatok között. Senkinek ne vegye el ez a kedvét, nagyon jó ott kirándulni!

KMJ 2011.12.04. 22:18:27

Az újabb észlelő bejelntésében lévő kutya-fanyűvő incidens véleményem szerint lehet, hogy a kutya kajájáért folyt.

@Lyphian: A valószinüsithető kutyával nem biztos, hogy a Nyűvi végzett, tudjuk, hogy dögevő is. Sőt konkrét olyan esetről nem is tudok, ahol végzett volna élőlénnyel. A kéreg és ág törés ha ő volt, akkor szerintem = kukac keresés a részéről.
Remélem, hogy a dögöt is lefotóztad, mert az is tengernyi bizonyítékot rejthet egy esetleges vérbeli profi szakmabelinek. De a legbiztosabb az lenne, ha laboratóriumban meg lenne vizsgálva a dög minden porcikája, mert kizárt lenne, hogy ne lenne 1-2 pont a dögön, ahol ne fogta volna meg, vagy harapta.
A hő emelkedés nem lehet, hogy a túrázástól lett?
Bocsi a sok kis feszélyező ötlet/kérdés miatt, de azért remélem, hogy némelyik hasznos lehet:)

wooltur 2011.12.04. 22:48:55

Sziasztok. Nekem annyi hozzáfűzni valóm lenne az előttem szólókhoz, h sztem nem kell annyira félni azért. Ha valóban létezik ez a lény, és valóban ott járkál Fót környékén az egyik példány, nem hinném, h bemerészkedik a lakott területekre. Márcsak azért se mert már amennyire olvastam itt, elég félénk egy jószág, s a sok kutyától tuti fél, meg amúgy úgy az egész településtől. Én megértem, h az ottani lakosok akik állítólag halották a lény hangját félnek, hisz én se lennék vmi vidám, de sztem nem kell tőle tartani. Eddig semmi hír nem volt róla, h bántott volna vkit. Ha esetleg tegyük föl létezik, és vki szembetalálkozik vele, lényeg, h ne provokálja, mert nem tudni mire képes, milyen a természete, és valszeg fizikailag erősebb mint az ember. (persze ha nem vagyunk szekrény méretű kigyúrt állat, harcművészbajnokok :D) Ha én ott élnék (amúgy érdi vagyok, ami nincs olyan nagyon messze) esténként tuti bekészítenék vmi hangrögzítőt a levél beküldőjének helyében, v legalább a telót és ha megint hallanám akkor rögzíteném is, h vmi bizonyíték azért legyen már. Amúgy tanács, de sztem ez alap úgy is, h estére mindent jól bezárni, redőnyt lehúzni, kutyát be a lakásba. Na így ennyit akartam hozzászolni a dologhoz. Illetve még annyit ha vki valaha vmilyen kis mini expedíciót tervez a lény fölkutatására v vmi ilyesmi, én vevő vagyok rá, kamerám van (full HD-s) szval filmre tudjuk venni. Na császtok.

Vacckor 2011.12.05. 14:25:09

Emberek... ez nem egy horrorfilmből előlépett szörny. Lehet, hogy a látványa szörnyként hat mindenki számára, de ez egy állat. És mint tudjuk minden állat csak akkor támad az emberre, ha veszélyeztetve érzi magát vagy ha a területét, kicsinyeit védi. Annyira nem kell beparázni ettől, hogy ki kell hívni a nemzeti gárdát. Biztos vagyok benne, hogy nem fog megölni senkit. Dögöket eszik és állatokra vadászik. Lehetséges, hogy potenciális ételnek nézi az embert, de akkor sem volt még szó támadásról. Kíváncsi természetű, igaz, hogy állat, de van esze, hogy nem támad meg olyat, aki képes védekezni és legyűrni őt.
Szerintem nincs szükség itt arra, hogy "meg kell védeni mindenkit". Aki találkozik vele, az megijed, és úgy is elszalad.

Inkább az olyan időpontokra és helyekre kéne összpontosítani a felesleges hajcihők helyett, ami eredményhez is vezethet. Én sajna Békés megyei vagyok, nem tudok ott lenni, de szívesen elmennék, elhiheti bárki. Szóval akinek esetleg van bátorsága és ideje, kedve az újhold és első negyed között menjen ki azokra a helyekre, ahol látták, ahol az a csapás van, és figyeljen oda. Ha tud, akkor készítsen fotót vagy valamit, ha nem, akkor tűnjön el onnan, ha úgy gondolja, hogy bármi is közelít felé.
Nem kell felfújni a dolgot, csak okosan csinálni mindent.

Lyphian 2011.12.05. 15:29:51

@Vacckor: Nos horrorfilmből biztosan nem lépett ki, csak az első szemtanú mondata nehogy ez legyen majd a lény jellemzésénél: 'mintha egy pillanatra egy horrorfilmbe kerültem volna be'. Hallottam és olvastam olyan történeteket, ahol emberek számoltak be arról, hogy valami kijött az erdőből és a cuccnak nem volt arca...Innentől kezdve bármi de bármi lehet a mi esetünkben. Következő ilyen történet: játszadozó gyerkőcök késztetést éreztek arra, hogy az a valami felé közeledjenek, ami szintén az erdőből mászott elő. Egyikük már 2 méterre volt tőle, valamit érzett a hasában és ezt hallotta a fejében: 'Don't just stand there, run!' Ez azt jelenti, 'hogy ne csak állj ott, fuss!' A gyerekeket külön kérdezték ki, keresztkérdésekkel. Mindegyikük elmondása megegyezett. Ez valahol le van írva angolul...rá lehet keresni. Ők azóta felnőttek, ez már rég történt. Ezt még soha senkinek nem mondtam és igyekeztem magamban tartani, utálok vészmadár lenni....szerintem nem állat. Van olyan állat ami olyan nyomot hagy mint egy ember, leszámítva azt, hogy 3 lábujja van? Vacckor, tökéletesen egyetértek mindennel amit eddig mondtál. Viszont azt kérlek vedd figyelembe, hogy valakit átjár ez az egész, hiszen kutat/járkál mindenki mindenfelé és valakit sokkal jobban érint az ügy mint mást. Most gondoljunk a levél beküldőjére. Neki nem elég ha azt mondjuk: még senkit nem támadott meg. Itt a 'még' szócskától is képes valaki sokkot kapni...Lehet hogy nem bántott eddig senkit, maradjon ez így is! Most jön az elhagyhatatlan DE szócska; ha a lénnyel nem vesszük fel a versenyt, utolér minket, vagy azt aki megpróbál menekülni tőle. Nem tudok mást mondani csak azt hogy maradjunk résen és próbáljunk meg minél többet megtudni....különben lehagy minket amit egész jól csinál. Én csak azt mondom hogy az emberekért mindent meg kell tenni, még akkoris ha ez azt kívánja hogy egy 'valamit' üldözzünk. Még izgalmas is...

Vacckor 2011.12.05. 18:22:45

Ne haragudj, de te nagyon felfújod ezt az egészet. Te nem úgy mutatod be, illetve nem úgy van a fejedben a fanyűvő, mint egy kriptid, mint egy állat, hanem mint egy emberekre káros külső tényező, vagy akár mint egy fenyegető ellenség. Ez nem erről szól. Ez nem a Super 8 c. filmből előbukkant földönkívüli idegen.
Egyikünk sem az, aki majd megmenti a szőke hajú bombázót a szörny karmai közül.
Te azt hiszed, hogy ez egy rém, egy filmből vagy egy rémkönyvből előugrott iszonyat. Lehet, hogy közelében sincs az állatoknak, de a leírtak és a megfigyelések alapján ennek nagyon kevés az ereje. Állatként mozog, állatként él, állatként rejtőzködik és táplálkozik. A tények le vannak írva. Ezeket ne ferdítsük már el.
Mindenképpen izgalmas üldözni és megkeresni ezt a lényt, de ez nem egy "bárki meghallhat hatunk közül" vagy egy "csak egy fiú és egy lány éli túl" rémfilm.
Se Néma Bob, se én és szerintem a hozzászólok többsége sem gondolja úgy, hogy ez egy bestia, amitől meg kell védeni az ott élő embereket. Ne legyünk nevetségesek.

Vacckor 2011.12.05. 18:28:55

Örülök, hogy átjárja azt az illetőt, aki a levelet küldte, de szerintem ő sem olyan, hogy elindulna. És még csak a hangját hallotta. Sőt! Nem is hiszem azt, hogy kutatni akar.
De megint ott van a de. A te de szavad. Nekem meg ott a "mi lenne ha"? És bocsi, hogy megint csak magamat ismételem, de mi lenne ha nem fújnánk fel a dolgot?
Te a fenyegetést látod a levelekben és az eddigi észlelésekben, pedig azokban csak egyszerű félelem van némi kíváncsisággal vegyítve, de semmi olyasmi, hogy már pedig megkeresem és megnézem mi volt az.
Már fel lett hívva mindenki figyelme, hogy ésszel keresse a lényt, ha elindul. NE egymagában, ha lehetséges, és NE éjszaka, ha mégis, akkor is többedmagával. Ennyi. Pont. Nem kell katonai kiképzés, se fegyver. Egy állatról van szó, ami jobban fél az embertől, mint mi tőle, és még mielőtt meglátnánk, azelőtt elfut.

KMJ 2011.12.05. 19:31:02

@Lyphian: Ez tényleg elég rémisztő kis angol nyelvű történet, ami nekem inkább nem Földi eredetű lénynek sejtődik, az érdekes, hogy írtad a 2 métert és elvileg tényleg annyi az emberek intim szférája (vagy nem tudom milyen szférája) ahova már nem kényelmes érzés ismeretlen embert beengedni, lehet hogy hülyeség de tapasztalatból adódóan az szerintem, egy meghalt ember szelleme lehetett, szellem=akár milyen alak változtatási képesség lehet kb,+akár milyen érzés megjelenítésére, érzékeltetésére képes lehet.
De tegyünk fel azért 1-2 filozófiai kérdést. Lehetséges, hogy ez a Nyűvi emberfeletti vagy Földön túli erőkkel van megáldva, és azért nem találtak még a magyar biológusok róla bizonyítékot? Vagy csak szimplán "vaksik" az emberek és azért van ilyen kevés észlelés?
De elárulom, ha Földön túli erőről van szó akkor abszolút semmi esély ellene földi erőkkel, talán még konkrét bizonyítékot sem lehet beszerezni a jóváhagyása nélkül.
De mivel általába az emberek csak földi erőkkel rendelkeznek életük során, és a relatív kevés bizonyítékok amik a rendelkezésünkre állnak sem rejtenek Föld fölötti erőről beszámolót, ezért szerintem, érdemesebb most kezdetben csak földi lénynek képzelni és kezelni.
Ha viszont földi élőlényről van szó akkor is iszonyú veszélyes lehet útána menni éjszaka egy 300-as Spártai sereggel is.
Tehát ölhet, úgy is ha nyugton hagyák, meg úgy is ha útána mennek emberek. Egyik sem bizonyított.
Akkor viszont a legkézenfekvőbb az, ha kamera kihelyezés az észlelt területekre vagy hang felvevőket kihelyezni, nappal nyom útán kutatni, vagy pedig egy jól össze szervezett kamerás puskás stb-s felszerelésű vadász társasággal kutatni az erdőket, ami elég elképzelhetetlen mert túl kicsi még a felhajtás, tehát kicsi felhajtással az ilyesmit kéne kiderítení; hogy ahol megjelent a szemtanuk vagy fültanuk közelében nem-e volt valamilyen kaja??? ha volt akkor írják le, hogy mi!!!;meleg volt? hideg volt? részletek kellenek, minden amire emlékeznek,hogy jó csalit/csapdát lehessen létre hozni, aminek az eredményei nyomós érvü bizonyítékok lehetnek, amikkel ellehetne jutni a vadász társaságos kutató biológus csapat szintjéig, mert különben elég nehéz lessz annyi nyomós érvű bizonyítékot összekaparni ha senki nem írja le teljesen maximálisan, részletesen mindent,vagy elmondani, megmutatni biológus ismerősöknek, akkor elképzelhető, hogy soha nem lesznek biztonságban (vagy ahogy ők érzik) a Nyűvőtől az érintettek.
Tehát a kevés embernek összeszedetten kutatnia kéne bizonyítékok útán, hogy biztonságos és eredményes kimenetelű legyen ez az egész. Mivel én is fiatal vagyok (ami egyébként nem meglepő mert az öregek csak legyintenek az ilyesmire általában (tisztelet a kivételeknek)), és nem lakom egyik érintett hely közelében sem, de viszont halálosan érdekel a téma és a sikeres végeredmény, azért írok ennyi gondolatot ami hasznos vagy káros lehet, de próbálkozni, gondolkozni kell a siker kimeneteléhez.

hphp 2011.12.06. 08:56:41

gyerekek, Occam borotvája, mifelénk is bagzanak a macskák...

Lyphian 2011.12.06. 17:48:16

@KMJ: Nos ilyentájt én azt tudom mondani hogy az ember igenis képes emberfeletti cselekedeteket végrehajtani. Akkor egy ismeretlen lény miért ne? xD Ilyen történeteket ismerve az ember elgondolkozik ezen. Ezt is ki kell deríteni...Azt biztosan tudom hogy a barátság is egy minden felett álló erő, melyet az ember hordoz és szerintem bármit le tudunk gyűrni...ezt sajna nem mindenki látja. Nem győzöm hangsúlyozni hogy nagyon nagyon jó és hasznos hozzászólásokat írsz. Ugye Vacckor?
@Vacckor: Hmm...a 'felfújod' szót nyugodt szívvel fogalmazom át a 'lelkesedsz' szóra. Ugyanis folytatom az ügyet.

KMJ 2011.12.06. 18:29:02

@hphp: Öreg, kezdjük először is azzal, hogy Occam borotvája is egy nagy hülyeség,mert kimondja, hogy az emberek a legegyszerübb elméletet választják egy kérdéshez, tehát Occam a saját elve ellen beszél. Én meg kimondom ezen az alapon azt, hogy lehet, hogy Occam a borotvájával együtt is egy nagy bízonyíthatatlan halucináción alapuló hazugság, a mátrix elv alapján :), mert lehet, hogy az egész élet sem létezik, csak egy halucináció amit robotok idéznek elő bennünk, vagy bagzó macskák, kinek ahogy teccik...
A macska bagzás ötleted meg nem hiszem, hogy megnyugtatná a szerencsétlen észlelőket.

@Lyphian:Nagyon felkeltette az érdeklődésem az emberi barátság is egy minden felett álló erő mondatod, nos ha már ez felvetődött hiszek benne, hogy pl; a halálon túl is folytatódhat párkapcsolat, de sajnos személyesen még nem volt egy ember feletti baráti kapcsolatom sem, és főleg nem párkapcsolati:((, legalábbis nekem nem tűnt annak:(, de ez az én drámaiságom...

Vacckor 2011.12.06. 21:55:38

@Lyphian: komolyan nem értem a gondolkodás módod, vagy hogy mit szeretnél a tudtunkra hozni... lehet, hogy én vagyok a hülye... ha valakik elindulnának megkeresni a fanyűvőt, az expedíció lenne és nem mentőexpedíció vagy esetleg (és még mindig csak ezt tudom írni) tinihorror.
lehetséges, hogy nagyon a természetfeletti irányába akarsz elkanyarodni, de itt se szellem, se más nem anyagi lényről van szó. ezt is bizonyítja a lábnyom és a sok-sok észlelés.
de tényleg nem tudom, hogy merre felé jár a gondolatod. úgy tűnik, hogy te balra mész, én jobbra, és egyáltalán nem akar találkozni a gondolatmenetünk.
nem veszekedni akartam, csak próbáltam vázolni, hogy ez nem egy film vagy ilyesmi.
a lelkesedésednek örülök. én is fellelkesedve kaptam a fejemhez amikor a kocsiban utaztam, és néztem a Holdra, majd aztán a holdnaptárra. viszont a kettőnk lelkesedése között is van különbség.
de inkább kiszállok ebből a beszélgetésből, mert már tényleg nem értek semmit... sorry

Lyphian 2011.12.07. 17:05:29

@Vacckor: Ezért nem kéne lelépni xD Valóban érzékelem, hogy túl komolyak a reackióim, néha negatív vagyok. Értem én amit mondasz és igazad van ezen változtatok. De kilépni nem kell.
@KMJ: A csontokról és arról az ágról készítettem képet. Ha valaki ismeri Bear Grylls-t, ő mondta hogy a fában élő szút meg szabad enni, ha a helyzet úgy kívánja! Nem úgy az száz/ezerlábút, bennük méreg van (!), tehát szagoljunk meg mindent ami számunkra ismeretlen. Én rengeteg letépett kérgű fát láttam most Szombaton, az igencsak megviselt letört faágról nem is beszélve, az is ki volt belezve. Bennük milliónyi apró járatok voltak. Nos ha jól emlékszem, Bear kolléga éppen egy havas környezetben mutatta be nekünk ezt a fogást. Lehet következtetni :)

Lyphian 2011.12.07. 17:09:58

A következtetés az, hogy valami járja az erdőket, élelem után kutatva. Ha nagyon hideg van és semmi élelmünk nincsen, a fák kérgét le KELL tépni és levadászni minden finom falatot. Ez a valami pontosan ezt csinálta, nagyon ügyesen. Jóétvágyat, Fanyűvő! Amúgy nem nevezzük el Rudinak??? :D

wooltur 2011.12.07. 20:03:44

Én azt nem értem, h miért itt találgattok össze vissza, ahelyett, h azok akik a környéken laknak és érdekli őket a dolog, összeállnának egy kis csoportba, és mondjuk egy hétvégre kimennének a terepre vizsgálódni. Hátha lelnének vmit. :) Amúgy a Rdui jó név, támogatom! :D

KMJ 2011.12.07. 20:17:37

Egyett értek, bocsi a Rudival annyira nem, mert nem elég egyértelmű névnek.
Nekem special a Huntroll vagy Mátratroll a legkézenfekvőbb :D.
fajokazuniverzumban.blogspot.com/2011/08/troll.html

Kerike 2011.12.08. 19:58:17

@KMJ: na...örülök, hogy nézed az oldalamat:D:D

Kerike 2011.12.08. 19:58:51

@Kerike: amúgy vacckorka vagyok, de végre sikerült belépni ezzel...a huntrollt támogatom:D

KMJ 2011.12.09. 09:27:28

@Kerike: Kellemes meglepetés :).

KMJ 2011.12.11. 00:34:45

Annyit tudok, hogy a hegyi gorilla az eszik fakérdget. meg azt is, hogy a tatár járás útán a magyarok tölgy fa kérget is ettek.

KMJ 2011.12.11. 16:40:24

Rátaláltam a gyakorikerdesek fórumán egy állítolag Nyűvihez hasonló lényt ábrázoló fotó honlapjára,(Egy kommentelő szerint fa), azért remélem, hogy a profik jutnak vele valami értelmesre, mert én nem, ha mégsem akkor sry:S. Sajna nem értek belőle kb semmit, de nem magyarországon készült a kép.
forum.sc2gg.com/index.php?topic=11820

KMJ 2011.12.11. 17:06:14

Továbbá találtam egy embert, aki ismer egy embert, aki nagyon régen látta Tökölön Nyűvit.(Ha lerágott csont akkor boccs).
www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=202466953148246&id=106295649470778

Vacckor 2011.12.11. 18:24:54

@KMJ: az a kép eléggé úgy tűnik mintha csak oda lenne téve photoshoppal az az elmosódott alak...másrészt kb úgy néz ki, mint egy fekete zakós, keménykalapos fickó megnyújtva és elhomályosítva

Lyphian 2011.12.11. 18:43:31

@KMJ: Ismerem a Slenderman-t. 10-20 éve nagy szám volt, azóta sokan bevallották hogy átverés, viszont én láttam olyan emberek videóit akiket annyira megrázott egy ilyennel a találkozás, hogy azt is megbánta hogy felrakott róla egy ismertetőt mert saját állítása szerint visszajöhetnek érte...hallottam egy férfi és egy ilyen lény beszélgetését. NE törődjetek a Slenderman-nel. Én sem fogok, max. ha a legjobb barátom ad egy ütős okot a felkutatására és ő is segít. Amúgy meg nem érdekel és erről ennyit. A róla szóló fórumban egyébként a srác azt mondja hogy valakivel készítette a képet. Óvatosnak kell lenni, ne higgyünk el semmit.

Lyphian 2011.12.11. 19:12:10

Hogy mi??? Fent van a Wikipédián??? Ez biztos csak egy vicc. Ha olyan információ kerül fel róla melyet én adtam, kilépek innen és csinálom egyedül. A legjobban azok a szavak miatt mint a 'látták', 'állítólag', 'valószínűleg', de a kedvencem az amikor megmondják nekem (nekem!), hogy hogyan nézhet ki. Azt majd majd én megmutatom képen! Akkor nem ha ez így folytatódik. És nem, nem az zavar hogy mások is kutatják, hiszen nekem milliószor több esélyem van mert én kirándulást, kalandot, friss levegőt és jó kedvet látok a kutatásaimban. Az zavar hogy az emberek már megint hozzák azt a 'bután kíváncsi' emberi formájukat, lábnyomaikat durván hagyják az erdőben! Imádok én mindenkit, polgárőr és tűzoltó leszek, de ők olyan módszerrel amivel MINDENT rombadöntenek!!! Értitek, nem? Az én információm NEM holmi állítólagos wikipédia töltelék!

KMJ 2011.12.11. 22:22:52

Én szerintem már lényegében leírtam a rövid véleményeimet a Nyűviről xD, még sok is volt, mert amint elnézem én is itt átcsaptam a bután kiváncsi kategóriába, részletek híján csak a tettekre kerülhet az idő, a beszámolók mind leírták a szokásost amikből nem tudtam többet leszűrni, videókhoz, fotókhoz, csapdákhoz meg nem tudok hozzájárulni, tehát haszontalanságból adodóan nem hiszem, hogy föl fogok valaha többet nézni:), ha lessz valami komoly eredmény azt úgy is megtudom:j Örülök, hogy van végre egy normális legendává vált trollmajomember kriptidje a magyaroknak. És sikolyokban, ű-ő-zésekben gazdag vadászatot kívánok a vadászó vadászoknak:DD.

KMJ 2011.12.12. 00:52:35

Ja, még 2 dolog. Az egyik az, hogy olaszországban egy hegyek és tenger által elszigetelt faluban kialakult egy pozitív beltenyészet, ami azt jelenti, hogy a falubeliek egészségesen eléltek átlagban 90-100 éves korig, egyébként genetikai vizsgálatok is bizonyították ennek a pozitív beltenyészetnek a hatásait. Tehát ezek útán én azt sem tartom kizártnak, hogy egy tucatos Nyűvi populáció eltartsa magát halál stabilan.
@Lyphian: A másik az,hogy ha van bátorságod meg ötleted és ha még ott van Fótob

KMJ 2011.12.12. 00:57:09

És ha még ott van Fóton, akkor szerintem tuti, hogy vmi sötét helyen megbújt, pl barlang, hasadék,rom,bozótba, de az is lehet, hogy nemes egyszerüséggel földben alszik, mint a zombik xD...

KMJ 2011.12.12. 01:02:48

Jól ásik akár féllábbal is valószínűleg ahogy azt kideríthettük, és lehet, hogy a föld miatt olyan barnás xD.

KMJ 2011.12.19. 18:42:00

Holnap megyek osztálykirándulásra, egy Pomázi hegyen lessz a szálás, és elvileg lessz éjszakai túra is! Úgy hogy egy kisebb csodával láthatom vagy halhatom a nyüvitőt xD. Remélem, hogy átúszott a Dunán, vagy vmi ilyesmi xD...

Lyphian 2011.12.20. 08:55:15

Jajj sajnálom hogy tegnap nem írtam, mindegy, ha ezt még olvasod akkor sok szerencsét és érezd jól magad!!

KMJ 2011.12.21. 12:45:55

@Lyphian: Köszi, jó volt meg izgalmas lámpa nélkül a sürű erdős sötét ösvényeken caplatni, csak az a baj, hogy kb csak 1 órás volt az éjszakai túra és az is csak a menedék ház környékén (ahol egyébként szamarak is vannak) amik nagyon félelmetesen bőgtek az éjszakában, kicsit ilyen szarvasos-emberies benyomású volt :o És foszforeszkált a szemük a lámpára:D. Am semmi egyéb állatot nem észleltünk éjszaka:/.

Lyphian 2011.12.23. 19:45:44

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek! Fanyűvőnek nem lehet gond a fa kiválasztása/kivágása :D

Lyphian 2011.12.26. 17:56:01

Voltam kint, majd holnap írok most fáradt vagyok...

Lyphian 2011.12.27. 16:57:58

Szóval, tegnap Hétfőn voltam kint a dombon. Nem volt más csak a szokásos: cseppet sem gyanús, kitaposott ösvények a sűrűkben és szétszórt, húsos csontok mindenütt...uncsi xD Amúgy tegnap számítottam volna a legkevesebb kirándulóra, de nem ugyanis most jópáran voltak kint. Volt ott egy kedves ember aki kecskéket legeltetett, fent a tetőn. Volt vagy 30 kecske és a gazdájuk csak óvatosan irányította őket, nehogy lezúduljon az egész a dombról :D Vicces volt de nagyon jól csinálta.

Lyphian 2011.12.28. 17:39:14

@KMJ: Az a zsír amikor megbotlok gyökerestől kitépett, földön heverő fában mert a telefonommal babrálok, kigurulok egy ösvényre amit eddig nem is láttam és döntenem kell jobbra, vagy balra megyek. Hopp, rossz döntés, 10 méter múlva hallom a HÁROM morgást, életemben először hallottam ilyet, olyan mintha a hegytetőn lenne egy hatalmas füstös, rozsdás gép ami dolgozik rendesen. A tetőn nincs gép...nem voltam egyedül, a többiek már hiányoltak úgyhogy visszamentem, el a hangforrástól. Félek, ha futottam volna is a hang irányába nem értem volna oda, csak álltam volna ott szokásom szerint, és csak néztem volna ki a fejemből...és most szeretném megkérdezni a levél beküldőjét, tudná-e azt az üvöltést hasonlítani arra, amikor egy távolban lévő személyszállító repülőgép hangja egybevegyül egy farkasvonyítással. Ezt talán nehéz lehet elképzelni...viszont az 'érces' jelzővel egyetértek.Kb. 13:00 volt amikor ezt hallottam Hétfőn.

KMJ 2011.12.30. 10:50:01

@Lyphian: Én azt hiszem eltudom képzelni a hangját nagyjából,ha összevetem a sok leírást, nagyon fejlett hangnak tűnik, énekesnek is elmehetne xD.
A morgásos beszámolóról a tiéden kívül csak az jut eszembe, amikor egy kiránduló véletlen túl közel ment hozzá és fura nagyon halk verekedni készülő macska morgás szerű hangot adott ki, és eliszkolt, de útána 2.-ik alkalommal is találkoztak vele azon a környéken, akkor szalonna sütögetéshez való fagyűjtésnél észlelték.
Véleményem szerint az csak egy ártatlan figyelmeztető morgás lehetett, nem olyan macska támadásos szándékú, még én is szoktam néha olyasmit morogni ha felboszantanak :).
A teljes beszámoló:
kriptid.blog.hu/2011/07/19/ujabb_hir_a_fanyuvorol_kiterjedtebb_teruleten_latni

KMJ 2011.12.30. 11:19:34

Amúgy rájöttem, hogy én olyan helyzetekben morgok, amikor vmit igazságtalanul feljebb valónak tartok, pl azt amit a politikusok megengednek maguknak a mi igazságunkat semmibe véve. Lehet, hogy az ürge közeledését is így élte meg a Nyűvi, de mégsem támadt,mert tudja, hogy ahoz az összes ilyesmi igazságtalan "politikus" emberrel szembe kéne szálnia egyedül, hogy véget vessen az ilyen helyzeteknek örökre,és valoszleg azt is sejti, hogy az ilyen emberekből sok van. Tehát ez szerintem azt jelentheti, hogy nem is fog embere támadni amíg közvetlen rá nem veti magát egy "politikus".

Lyphian 2012.01.05. 16:28:41

Én ezt nem értem, a fültanú miért nem jelentkezik? Ha annyira megijedt és azt hiszi hogy senki nem hisz neki...miért nem jön fel a blogra és beszél velünk, részletekről, segíthetnénk neki szóban vagy valami. Tippeket adnánk, kicsit megnyugodna. Erre nincs sehol. Nem vágom. Bob?

KMJ 2012.01.06. 20:05:53

Én sem értem, én pedig örülnék annak ha kielégítené a kiváncsiságunkat annyiban amennyiben ő jónak látja. De ha tudná, hogy mi jónak látnánk az őszinte részleteit ha megosztaná velünk, akkor biztos vagyok benne, hogy nem félne a trollfacektől, mert lenne értelme ide írnia az igazság nevében, ha meg nem őszinteséget ír, akkor az ugyan úgy kiderül, mint a mai tudósaink tömeges hülyesége, ami még a túlvilág létezését sem ismeri el, mert így alakult ki a mai civilizációnk, amit a tudomány elfogad azt a legtöbb ember is... a bizonytalan dolgokat félre tette, elhanyagolta, és csak azzal törődött amikre kézen fekvő gyors, a kultúrákhoz képest relatív kitapasztalatlan válaszokat és bizonyítékokat tud felmutatni, gyors pénzért cserében. Nem is sejtvén, hogy ezzel a mindenkire elhamarkodott egy lépéssel, kettővel húzza vissza a civilizációt, és saját magát, a politika meg dettó. Jézus egyik idézete Ahelyett, hogy végig halgatnánk egymást türelmesen,megértve, ezzel a mai felfogással mindenki megromlik az ördögi kör által:S. Jézus nem véletlen mondta: "A Föld összes kormánya az ördög kezében van".

KMJ 2012.01.29. 20:55:27

Ha minden klappol, akkor tavasszal megyek az apám haverjával és lehet, hogy az apámmal is Egy mátrai túrára.
Elvileg 115 km-es gyalogtúra 24 óra alatt, éjjel-nappal. Úgy, hogy imádkozhattok, hogy ha tényleg létezik ez az izé, akkor letudjam fényképezni.

Lyphian 2012.01.31. 15:27:08

Mint kriptovadász egy másik kriptovadásznak, sok sikert!!! Éjszakai túra előtt ne nézz túl sok horrorfilmet :)) Ha fényképezel valamit feltétlenül küld el Néma Bobnak és talán nekem is?
süti beállítások módosítása