Újabb lábnyom, újabb szemtanú és egy újabb helyszín ami érdekes lehet. Most elmondom mindenkinek, hogy a Fanyüvő és a Slederman nem ugyanaz. Ha találkoztál vele, esetleg ismersz olyat aki már látta akkor írj a következő e-mail címre: istvn.orosz@gmail.com

Ha valakinek esetleg van fényképe vagy videófelvétele róla, akkor küldje el ugyan erre a címre.

 

Heló ezzel a fanyűvő nevű lénnyel kapcsolatban szeretnék neked írni.

Egyszer 5 barátommal elmentünk táborozni Sátoraljaújhelyre. Első nap vége fele kiosztottuk egymásnak hogy ki mikor őrködik, én kaptam 1-3-ig a feladatot. Már éjszaka volt, úgy fél 2 talán és amikor körbejártam a tábort a lámpámmal meg egy faragott bottal ami "önvédelmi fegyverként szolgált" észrevettem hogy az úton ami a sátrainktól 10-15 méterre lehetett elment valami nagy magas élőlény. Kb 2-2.5 m magas lehetett. Onnan gondolom hogy a sátrak és az út nem egyszintben voltak mert a sátrak úgy másfél méterrel magasabban voltak mint az út, és még így is akkora volt mint én kb. Nem tudtam mi az mert az út amerre ment ott nem volt semmi csak egy patak. Nem mertem rávilágítani mert nem tudtam mi az de amint eltünt bementem a sátorba és ébresztettem a barátaimat és szétnéztünk de nem láttuk. Nem hitték el a sztorimat amit reggel elmondtam nekik, szerintük azért láttam ilyesmit mert nem vacsoráztam és halucináltam az éhségtől. Mikor mentünk a túrára megnéztem az utat ami melletünk volt és egy nagyobbacska lábnyomot láttam, egy picit volt nagyobb mint az enyém.

 

Szerző: Néma Bob

4 komment

Címkék: fanyüvő

A bejegyzés trackback címe:

https://kriptid.blog.hu/api/trackback/id/tr94074770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyphian 2012.02.07. 23:00:00

Huh srácok tudom hogy talán régen történt, de óvatosan éjjel! A zseblámpa fényét én sem mertem volna ráirányítani, ahhoz nagy adag elszántság és őrültség kell...az ember életében a 01:00-04:00 közötti időszak akárhogyis nézzük kritikus, egy erdő szituációban az őrség és a védelem duplázódik persze most könnyű beszélnem :) Nem semmi sztori.

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.08. 21:53:37

Én a Nyűvit nem láttam, "csak" egy Pterosaurust. Ennek nincs neve, nem sokan látták. Éppen vidéken voltam. Már évekkel ezelőtt. Azóta érdekelnek az őslények és a kriptidek. Senki nem hitt nekem, de én tudom mit láttam, és tuti nem képzelődtem.

J-rex 2012.02.11. 17:04:58

egy pteroszauruszt?
Komolyan érdekelnének a részletek.Ha van időd megírhatnád nekem ide: hegxj@hotmail.com

köszi :)

maskedmagicianfan · http://kriptozoologia-kitalalt.blogspot.com/ 2012.02.12. 17:36:19

Elküldtem! :) megpróbáltam felidézni naggyából pontosan, de az bisztos, hogy soha nem felejtem el...
süti beállítások módosítása